ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

لیست برنامه‌ها و بازی‌های منتخب کافه بازار در نیمه اول 98 منتشر شد

با فرا رسیدن پاییز و گذر نیمی از سال 98، کافه بازار لیستی از برنامه‌های و بازی‌های منتخب شش ماه اول امسال منتشر کرده است. در لیست برنامه های منتخب کافه بازار نام 5 بازی ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۰

با فرا رسیدن پاییز و گذر نیمی از سال 98، کافه بازار لیستی از برنامه‌های و بازی‌های منتخب شش ماه اول امسال منتشر کرده است. در لیست برنامه های منتخب کافه بازار نام 5 بازی و 5 برنامه به چشم می‌خورد که بر اساس معیارهای انتخاب اپ‌های برگزیده در این فروشگاه اپ ایرانی همچون داشتن بهترین عملکرد و خدمات موثر، گرافیک و رابط کاربری، توجه به اصالت و خلاقیت، رضایت کاربر و حقوق او و... انتخاب شده‌اند.

برنامه‌های منتخب کافه بازار در نیم سال اول 98 عبارتند از:

برنامه های منتخب کافه بازار

بازی‌های منتخب کافه بازار در نیم سال اول 98 نیز به شرح زیر هستند:

برنامه های منتخب کافه بازار بر اساس معیارهای متعدد و متنوعی انتخاب می‌شوند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. شاید معیار عملکرد و خدمات موثر را بتوان مهمترین فاکتور انتخاب اپ های برگزیده در کافه بازار دانست. در این بخش بررسی می‌شود که آیا کاربر می‌تواند به راحتی و بدون سردرگمی با اپ کار کند و به ویژگی‌های کلیدی آن دسترسی داشته باشد یا خیر.

علاوه بر این در همین حوزه کارکرد درست بخش‌های مختلف برنامه توسط سردبیران و کارشناسان کافه بازار مورد بررسی قرار می‌گیرد. برنامه‌هایی که پرداخت درون برنامه‌ای دارند باید برخی از امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار بدهند تا او قبل از خرید ویژگی‌های مختلف تجربه کافی از کار با برنامه داشته باشد.

رضایت کاربر و حقوق او بخش دیگری از معیارهای انتخاب برنامه های برگزیده در کافه بازار را تشکیل می‌دهد و بازخوردهای کاربران هم نقش مهمی در این حوزه ایفا می‌کند. مثلا برنامه‌هایی که به خاطر وجود مشکلات مختلف از طرف کاربران بازخوردهای منفی زیادی گرفته باشند به عنوان برنامه های برگزیده انتخاب نخواهند شد.

علاوه بر این توجه به اصالت و خلاقیت نیز نقش مهمی در انتخاب ایفا می‌کند و انتخاب محتوای مناسب و داشتن خلاقیت و نوآوری در بازی یا برنامه جزو معیارهای تشویقی کافه بازار محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی