ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریلمی X2 با اسنپدراگون 730G و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

شرکت چینی ریلمی که چندی پیش از گوشی ریلمی XT رونمایی کرده بود حالا در ادامه و بر پایه همین مدل، گوشی جدید دیگرش با نام ریلمی X2 را معرفی کرد. ریلمی X2 به پردازنده ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

شرکت چینی ریلمی که چندی پیش از گوشی ریلمی XT رونمایی کرده بود حالا در ادامه و بر پایه همین مدل، گوشی جدید دیگرش با نام ریلمی X2 را معرفی کرد.

ریلمی X2 به پردازنده اسنپدراگون 730G، دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و چیپ NFC مجهز شده و از شارژر 30 واتی VOOC Flash Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این X2 با قابلیت‌های جدیدی برای دوربین عرضه می‌شود که آن‌ها را در XT نمی‌بینیم و ضبط ویدیو با دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و بوکه ویدیوی همزمان از این جمله هستند.

ریلمی X2 هم مثل XT از نمایشگر 6.4 اینچ +FHD سوپر امولد استفاده می‌کند و حسگر اثر انگشت درون نمایشگر هم برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی با ColorOS 6 عرضه می‌شود و مجهز به دوربین چهارگانه با سنسورهای 2+2+8+64 مگاپیکسلی شده. انرژی این مجموعه هم از یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی فراهم می‌شود.

ریلمی X2

ریلمی X2 در رنگ‌های سفید و آبی موجود خواهد بود و با دو ترکیب حافظه‌ای مختلف در چین به فروش می‌رسد که عبارتند از 6/64 گیگابایت با قیمت 225 دلار و 8/128 گیگابایت با قیمت 265 دلار.

علاوه بر گوشی X2، ریلمی ایرفون‌های Buds Wireless را نیز در چین عرضه کرده است. قیمت این ایرفون‌ها 20 دلار بوده و از 5 مهر برای فروش در دسترس قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Alirezaamiri4857
    Alirezaamiri4857 | ۲ مهر ۱۳۹۸

    سلام من میخوام این گوشی رو بخرم چطور و کجا میتونم سفارشش بدم؟شما خودتون از این نوع گوشی وارد نمیکنید؟

    • طاووس
      طاووس | ۷ آبان ۱۳۹۸

      به صورت فارسی یه سرچ بزن همین

مطالب پیشنهادی