ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل های پیکسل
موبایل

باگ جدید گوگل پیکسل مانع ورود کاربر به منوی گوشی می‌شود

بعد از مدت ها بی خبری از باگ های متعدد سری پیکسل، شکایاتی مبنی بر مواجه شدن کاربران این موبایل‌ها با مشکلی به گوشی می رسد که حتی اجازه ورود به منوی گوشی را نمی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

بعد از مدت ها بی خبری از باگ های متعدد سری پیکسل، شکایاتی مبنی بر مواجه شدن کاربران این موبایل‌ها با مشکلی به گوشی می رسد که حتی اجازه ورود به منوی گوشی را نمی دهد.

کاربران موبایل های پیکسل و به ویژه سری ایکس ال با ثبت شکایاتی در صفحه پشتیبانی این گوشی ها از وجود باگی در قفل صفحه خبر داده اند که باعث عدم شناسایی پین کد می شود. ظاهرا حتی در صورتی که کاربر پین کد درست را هم وارد کند بازهم پشت در لاک اسکرین می ماند.

دستگاه های درگیر این مشکل از اندروید پای و ۱۰ بهره می برند. هرچند سنسور شناسایی اثر انگشت به درستی کار می کند اما در صورت ریبوت یا عدم استفاده از گوشی برای مدتی معین کاربر باید پین را وارد کند. با این حال به جای اینکه کاربر پس از وارد کردن رمز وارد منو شود، با صفحه ای سیاه مواجه می شود.

موبایل های پیکسل

پیش از این یکی از متخصصان گوگل در پاسخ به این مشکل پیش پا افتاده ترین راه حل ممکن را به کاربران پیشنهاد کرده بود: فکتوری ریست یا همان باز نشانی تنظیمات کارخانه. ظاهرا باگ قفل صفحه نخستین بار از حدود یک ماه قبل روی گوشی ها ظاهر شده اما از آن زمان تعداد کاربرانی که با آن مواجه شده اند رو به افزایش است. یکی از کاربران تاکید کرده که نسخه اول پیکسلی که دریافت کرده دچار مشکل بوت لوپ شده و نسخه جایگزین آن هم از نظر لاک اسکرین به مشکل خورده است.

بالا گرفتن خبرهای مربوط به این باگ در آستانه معرفی سری پیکسل ۴ اصلا به سود گوگل تمام نخواهد شد و بهتر است کمپانی آمریکایی هرچه سریعتر فکری برای حل و فصل آن کند.

 

تماشا کنید: ویدیوی جدید نگاه نزدیک به پیکسل 4 مدل نارنجی را نشان می دهد

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Alireza Zare
    Alireza Zare | ۲ مهر ۱۳۹۸

    گوگل بیخیال ساخت گوشی بشه بهتره. یعنی نشد یه روزی بیاد و خبر باگ‌های متعدد گوشی‌های گوگل داخلش نباشه.

مطالب پیشنهادی