ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل بوک گو در راه است؛ کروم بوک پریمیوم با نمایشگر 4K و پردازنده Core i7

بر اساس شنیده‌ها، گوگل علاوه بر معرفی پیکسل ۴ در مراسم ماه اکتبر، قرار است از کروم بوک جدید خود به نام «پیکسل بوک گو» با صفحه نمایش 4k نیز رونمایی کند. پیکسل بوک گو ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

بر اساس شنیده‌ها، گوگل علاوه بر معرفی پیکسل ۴ در مراسم ماه اکتبر، قرار است از کروم بوک جدید خود به نام «پیکسل بوک گو» با صفحه نمایش 4k نیز رونمایی کند.

پیکسل بوک گو همانند نسل اول پیکسل بوک گوگل از طراحی معمولی (لپ‌تاپ) برخوردار بوده و همانند نسل دوم آن در حالت ۲ در ۱ یا مانند پیکسل اسلیت (تبلت پیکسل گوگل) عرضه نخواهد شد.

بر اساس گفته‌های پیشین گوگل، پیکسل بوک گو مدت‌ها در حال توسعه بوده است. همچنین تصاویر درز کرده نیز گواه از طراحی متفاوت‌تر با گوشه‌های گرد‌تر می‌دهند که نسبت به طراحی زاویه دار و صنعتی نسل‌های قبل، کمی ملایم‌تر شده‌اند. همچنین صفحه نمایش این کروم بوک در دو مدل FHD و 4K با ابعاد ۱۳.۳ اینچی و نسبت صفحه ۱۶:۹ عرضه می‌شود که بر خلاف رویه پیشین گوگل و عرضه پیکسل بوک با نسبت صفحه ۳ به ۲ خواهد بود.

پیکسل بوک گو

مشخصات این کروم بوک نیز کمی اغراق شده به نظر می‌رسد. گفته می‌شود که این کروم بوک با پردازنده‌های اینتل Core i5 ،Core m3 و Core i7 عرضه می‌شوند. همچنین میزان حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی پیکسل بوک گو نیز بیش از حد نیاز کاربران در نظر گرفته شده است. پیکسل بوک گو با ۸ یا ۱۶ گیگابایت رم و به همراه ۶۴، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به فروش خواهند رسید.

این مشخصات از این جهت جالب هستند که بدانیم کاربرد‌های پیکسل گو و در کل کروم بوک‌ها در حد وبگردی روزانه و نهایتا ویرایش چند متن در گوگل داکس خواهد بود و شاید اگر بخواهید خیلی به دستگاهتان فشار بیاورید، بیش از ۱۵ تب کروم را باهم باز کنید و در هر کدام اقدام به پخش ویدیو یا موسیقی کنید چرا که سیستم‌عامل کروم او اس تحت وب بوده و برنامه‌های حرفه‌ای برای آن عرضه نمی‌شود.

با این حال قرار است در این کروم بوک دو پورت USB C (یکی در هر طرف کروم بوک) به همراه جک ۳.۵ میلیمتری برای گرفتن خروجی صدا تعبیه شود. همچنین بدنه این دستگاه از نوعی آلیاژ منیزیوم ساخته شده که وزن کلی این دستگاه‌ها را به شدت کاهش می‌دهد و ممکن است حتی از پیکسل بوک نسل اول نیز سبک‌تر شود.

قرار است گوگل این پیکسل بوک را به همراه پیکسل ۴ در ۲۳ مهر امسال معرفی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی