ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کانن دوربین میرورلس EOS M200 را برای کاربران آماتور معرفی کرد

دوربین کانن EOS M200 با چندین قابلیت جدید جانشین دوربین EOS M100 می شود که تابستان سال 96 معرفی شده بود. دوربین EOS M200 از حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C نسل قبلی و پردازشگر تصویر جدید DIGIC ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

دوربین کانن EOS M200 با چندین قابلیت جدید جانشین دوربین EOS M100 می شود که تابستان سال 96 معرفی شده بود.

دوربین EOS M200 از حسگر 24.2 مگاپیکسلی APS-C نسل قبلی و پردازشگر تصویر جدید DIGIC 8 بهره می برد که توانایی فیلمبرداری UHD را به آن داده. از ویژگی های این دوربین می توان به سیستم فوکوس دوال پیکسل (Dual Pixel) با قابلیت تشخیص چشمان سوژه و همچنین توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 24p اشاره کرد.

دوربین کانن EOS M200

کانن می گوید دوربین EOS M200 را برای کاربرانی تولید کرده که می خواهند دوربینی کمی قوی تر از تلفن هوشمند خود داشته باشند. به همین خاطر هم این دوربین تفاوت چندانی با نسل قبلی نداشته و چینش دکمه ها، ابعاد کوچک و نمایشگر بیرون جهنده سلفی دست نخورده باقی مانده اند. از طریق نمایشگر لمسی که قابلیت چرخش 180 درجه ای دارد می توان به قسمت های مختلف دوربین دسترسی پیدا کرد.

همانطور که گفته شد حسگر دوربین EOS M200 مشابه حسگر دوربین EOS M100 بوده و همین عامل سبب شده تا عکس های فرمت خام (RAW) این دوربین همانند نسل قبل جزییات و دقت رنگ بالایی داشته باشند.

سیستم فوکوس خودکار دوال پیکسل دقت بالایی در عکسبرداری و فیلمبرداری دارد. البته تعبیه فوکوس خودکار با قابلیت تشخیص چشمان سوژه کار را برای کاربران آماتور آسان تر می کند. نقاط فوکوس خودکار نیز از 49 به 123 افزایش پیدا کرده اند.

دوربین کانن EOS M200 توانایی فیلمبرداری 4K با نرخ 24p را دارد. لنز 45-15 میلیمتری این دوربین در حالت فیلمبرداری 4K به لنز 115-38 میلیمتری تبدیل می شود که از توانایی های آن برای تولید ویدیو بلاگ (Vlog) می کاهد.

دوربین مورد بحث دارای 299 گرم وزن بوده و از باتری لیتیوم یونی به نام LP-E12 بهره می برد. سازنده مدعی شده با یک بار شارژ کامل این باتری می توان 90 دقیقه فیلمبرداری و نزدیک به 315 عکس گرفت.

دوربین کانن EOS M200 از ماه اکتبر (مهر ماه) در رنگ های مشکی و سفید همراه با لنز EF-M 15-45mm F4.5-6.3 IS STM به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • یاس کبود
    یاس کبود | ۳ مهر ۱۳۹۸

    ممنون ،مطالب مربوط به دوربین های عکاسی بیشتر بزارید

مطالب پیشنهادی