ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تایید هویت کانال های یوتیوب
تکنولوژی

مینگ-چی کو: آیفون‌های سال بعد از برخی جهات شبیه آیفون 4 خواهد بود

طبق جدیدترین اظهارات تحلیلگر باسابقه اپل یعنی «مینگ-چی کو»، آیفون 2020 با فریم فلزی جدید به بازار عرضه خواهد شد و از این نظر شبیه آیفون 4 خواهد بود. «کو» در تحلیل جدید خود در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰

طبق جدیدترین اظهارات تحلیلگر باسابقه اپل یعنی «مینگ-چی کو»، آیفون 2020 با فریم فلزی جدید به بازار عرضه خواهد شد و از این نظر شبیه آیفون 4 خواهد بود.

«کو» در تحلیل جدید خود در شرکت TF International Securities مدعی شده دیزاین پرچمدار اپل سال آینده تغییرات زیادی خواهد کرد. او می گوید آیفون های سال بعد با فریم فلزی جدیدی به بازار خواهند آمد که در پروسه ساخت آنها از روش های قالب گیری جدید و همچنین شیشه و یاقوت برای محافظت از ساختار گوشی استفاده خواهد شد:

«پیش بینی می کنیم طراحی آیفون 2020 تغییرات زیادی داشته باشد. فریم فلزی به شکلی دیگر به آیفون باز خواهد گشت و در پنل جلویی و پشتی از شیشه 2.5D استفاده شده و فریم فلزی شبیه فریم فلزی آیفون 4 خواهد بود و جای فریم فعلی را خواهد گرفت.»

فریم آیفون 2020 شبیه آیفون 4 خواهد بود

آیفون 4 اولین تلفن هوشمندی بود که ایده به کارگیری فریم آلومینیومی با گوشه های مربعی بین دو قاب شیشه ای را باب کرد. این طراحی محبوبیت بالایی میان دیگر سازندگان پیدا کرد. آیفون 4 توسط «جانی آیو» طراحی شده است.

کو در ادامه گزارش خود می گوید در نتیجه تغییر طراحی آیفون های سال بعد، قیمت فریم فلزی 50 الی 60 درصد و قیمت شیشه 40 الی 50 درصد افزایش پیدا کرده و اگر جنس کاور شیاردار از شیشه باشد قیمت فریم فلزی و شاسی به ترتیب 25 الی 35 و 20 الی 30 درصد افزایش پیدا خواهند کرد.

پیش بینی می شود با تغییر طراحی آیفون ها و اضافه شدن قابلیت 5G، میزان صادرات آیفون سال بعد به 85 میلیون واحد برسد که در مقایسه با 75 میلیون واحد در سال 2019 افزایش قابل توجهی محسوب می شود.

کو قبلا پیش بینی کرده بود که آیفون های 2020 در ابعاد جدیدی به بازار عرضه خواهند شد. او معتقد است اپل پرچمداران سال بعد را با نمایشگر 5.4 و 6.7 اینچی اولد و مدل میانرده را با نمایشگر 6.1 اینچی اولد روانه بازار خواهد کرد. همچنین هر سه مدل از شبکه 5G پشتیبانی کرده و مدل های پرچمدار احتمالاً سنسور زمان پرواز خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • FromEarth
    FromEarth | ۴ مهر ۱۳۹۸

    آیفون 4 طراحیش بینظیر بود. اون موقع عین یه رویا بود همچون گوشی ای با اون طراحی. ببینم ایندفعه بعد از سال ها یاتاقان، اپل چه طراحی ای داره

مطالب پیشنهادی