ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایران تله کام ۲۰۱۹
تکنولوژی

ایران تله‌کام ۲۰۱۹ برگزار نمی شود

روز گذشته روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که علیرغم برنامه ریزی های قبلی تلکام بیستم برگزار نخواهد شد و تاریخ برپایی آن به زمان دیگری ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

روز گذشته روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که علیرغم برنامه ریزی های قبلی تلکام بیستم برگزار نخواهد شد و تاریخ برپایی آن به زمان دیگری موکول می گردد.

ایران تله‌کام ۲۰۱۹ به عنوان بزرگترین رویداد ارتباطاتی، مخابراتی و اطلاع رسانی با محوریت رونق تولید و با حضور بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و استارت‌آپ های نوآورانه قرار بود در روز های ۸ ام الی ۱۱ ام مهرماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود اما طبق اعلام شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران (نهاد برگزار کننده) به دلیل عدم آمادگی برخی فعالان حوزه ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) برای شرکت در این رویداد، تله‌کام ۲۰۱۹ در تاریخ های یاد شده برگزار نمی شود و زمان برگزاری این دوره متعاقبا اعلام می گردد.

چند روز پیش نیز هیئت مدیره و کمیسیون حقوقی اتحادیه صنعت مخابرات ایران در بیانیه ای انصراف خود را از حضور در بیستمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و صنایع اطلاع رسانی (ایران تله کام ۲۰۱۹) اعلام کردند.

در این بیانیه آمده بود:

«در شرایطی که تقویت تولید داخل و رونق تولید به عنوان یکی از رهنمودهای حاکمیت مد نظر بوده و برنامه ریزی های فراوانی را در این خصوص شاهد بوده ایم، اتحادیه صنعت مخابرات ایران نیز تمام تلاش خود را در راستای رونق تولید ملی و صادرات محصولات حوزه ICT انجام داده و در سال جاری در سه نمایشگاه اربیل عراق، سوریه و افغانستان حضور پررنگی داشته است.

در نمایشگاه تله‌کام نیز اعضای اتحادیه صنعت مخابرات ایران برنامه ریزی های وسیعی را جهت برگزاری باشکوه این نمایشگاه و رونمایی از محصولات جدید انجام داده، لذا در شرایط فعلی و با توجه به انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران، اپراتورهای بزرگ، بسیاری از اعضای اتحادیه و سندیکا و به جهت اینکه اتحادیه، فضای حاکم بر نمایشگاه تله‌کام را از لحاظ پیش نیازهای لازم جهت اجرا مناسب نمی داند، به همین منظور انصراف خود را از حضور در این نمایشگاه اعلام می کند.

اتحادیه صنعت مخابرات ایران امیدوار است در ماه های آینده با مشارکت سندیکای صنعت مخابرات ایران نسبت به برگزاری نمایشگاه رونق تولید و رونمایی از دستاوردهای حوزه ICT اقدامات لازم را به عمل آورد.»

گفتنی است قبلا وزارت ارتباطات و اپراتورهای بزرگ ارتباطی کشور نیز این رویداد را تحریم کرده بودند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی