ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

بررسی ویدیویی دیجیاتو: آیفون 11 پرو مکس؛ سخنِ تازه بگو [تماشا کنید]

آیفون 11 پرو مکس در دنیای اپل و طرفدارانش حرف های تازه بسیاری برای گفتن دارد، البته به شرط آنکه چشمتان را به روی باقی دنیای موبایل ببندید. اپل این روزها، برترین فناوری های حوزه ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۲۲:۵۷

آیفون 11 پرو مکس در دنیای اپل و طرفدارانش حرف های تازه بسیاری برای گفتن دارد، البته به شرط آنکه چشمتان را به روی باقی دنیای موبایل ببندید. اپل این روزها، برترین فناوری های حوزه موبایل را دستچین کرده و آنها را به زبانی تازه و [از حق نگذریم] دلنشین به کاربرانش ارائه می دهد. این فناوری ها به بهترین شکل آراسته و پیراسته می شوند تا مثل همیشه تجربه دلپذیری را در اختیار کاربران بگذارند، و جدیدترین پرچمدار این شرکت نمونه بارز این کمال طلبی است. از شما دعوت می کنیم بررسی آیفون 11 پرو مکس را در ادامه تماشا کنید.

خانواده آیفون 11 بهترین آیفون هایی هستند که تا به امروز وارد بازار شده اند. البته جز این هم انتظار نداشتیم، همان طور که بقیه شرکت ها هم بهترین محصولاتشان را روانه ویترین فروشگاه ها می کنند. آیفون 11 پرو مکس بهترین نمایشگر دنیای موبایل را دارد، با اضافه شدن دوربین سوم با لنز فوق عریض، بهترین تجربه عکاسی را در اختیار شما می گذارد و از نظر شارژدهی باتری هم به مراتب بهتر از گوشی های قبلی اپل است و هم تراز با برترین های اندرویدی جای می گیرد. همه اینها باعث می شوند تا آیفون 11 پرو مکس را بهترین آیفونی بدانیم که هم اکنون می توانید بخرید، البته اگر با وجود محدودیت های مختلف و قیمت های گزاف، هنوز هم می خواهید آیفون بخرید.

از فروشگاه عیاران که این گوشی را برای بررسی در اختیار ما قرار داد تشکر می کنیم. اگر قصد خرید آیفون 11 را دارید، می توانید به مجتمع کامپیوتر پایتخت، طبقه همکف، واحد 16 مراجعه کنید یا با شماره 88886849 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • sobhan0142
    sobhan0142 | ۴ دی ۱۳۹۸

    حالا فارغ از یکسری معایب آیفون 11 پرو، پس بلاخره کی قراره قیمت گوشی ایفون 11 پایین بیاد ؟

    • sobhan0142
      sobhan0142 | ۴ دی ۱۳۹۸

      فارق*

  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۹ مهر ۱۳۹۸

    یعنی یه کاربر زومیت پاش رو بزاره یه سایت دیگه قطعا اونجا بحث و دعوا راه میندازه من نمیدونم اینا از زیر بته اومدن از کجان اینقدر خزن . خود زومیت خوبه انصافا پست ها و برسی هاش بخصوص زومجی که قطعا سرتر از ویجیاتوهه ولی نمیدونم چرا از دوران نارنجی تا همین الان هم کاربراش اینقدر خز و خیل بودن و هستن. عشق بحث و دعوا و تعصب و نظرات بچه گونه . برگردید سایت خودتون اینجا پرستیژ داره مناسب شماها نیست

  • v.m
    v.m | ۶ مهر ۱۳۹۸

    وقتی مینویسی بررسی ایفون چرا ما باید قیافه ی تو رو ببینیم اخه ؟؟؟؟؟؟؟
    دو تا بررسی خارجی ببینید خواهش میکنم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی