ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی انکر از ایرباد بیسیم Liberty 2 Pro با قابلیت حذف نویز به قیمت 150 دلار

کمپانی انکر (Anker) امروز از چند مدل ایرباد بلوتوثی جدید با قیمت های متنوع در رویدادی در شهر نیویورک رونمایی کرد. ایرباد Liberty 2 Pro که گرانقیمت ترین مدل در بین ایربادهای جدید محسوب می ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

کمپانی انکر (Anker) امروز از چند مدل ایرباد بلوتوثی جدید با قیمت های متنوع در رویدادی در شهر نیویورک رونمایی کرد.

ایرباد Liberty 2 Pro که گرانقیمت ترین مدل در بین ایربادهای جدید محسوب می شود، کمی شبیه ایرباد بیسیم سونی WF-1000XM3 بوده و سازنده مدعی شده از لحاظ کیفیت صدا، مشابه ایربادهای رده بالا عمل می کند.

ایرباد Liberty 2 Pro

خانواده هدفون های بیسیم واقعی انکر یعنی Liberty Air به ایرپاد شبیه بوده و از قابلیت حذف نویز بهره مند هستند. از قابلیت های جدید در مدل Liberty Air 2 که 100 دلار قیمت داشته و در رنگ مشکی مات به بازار عرضه می شود، می توان به تعبیه درگاه USB-C و شارژ بیسیم اشاره کرد. طول عمر باتری 8 ساعت و با قاب شارژر تا 32 ساعت اعلام شده است. این ایرباد دارای گواهینامه IPX5 است.

یکی از خبرنگاران که فرصت تست مدل Liberty 2 Pro و Liberty Air 2 را داشته از قرارگیری مناسب آنها در گوش ها و کیفیت خوب آنها سخن گفته است.

به گفته او مدل Liberty 2 Pro که قرار است با هدفون های بالای 200 دلاری رقابت کند کیفیت صدای به مراتب بهتری از ایرباد Liberty Air 2 دارد. کیفیت صدای ایرباد Liberty Air 2 نیز تقریباً مشابه نسل قبلی بوده و طول عمر باتری آن تا 8 ساعت و با قاب شارژر تا 32 ساعت عنوان شده است. این مدل 150 دلار قیمت داشته و می توان آنها را از امروز (4 مهر) پیش خرید کرد.

ایرباد انکر Liberty Air 2

کمپانی انکر در ایرباد Liberty 2 Pro از تکنولوژی Astria Coaxial Acoustic Architecture استفاده کرده که به پردازش بهتر صدا و خروجی شفاف تر کمک می کند.

سازنده علاوه بر محصولات فوق، از ایربادهای Spirit 2، Spirit Dot 2 و Spirit X2 از خانواده Soundcore برای ورزشکاران رونمایی کرد. مهم ترین ویژگی این ایربادها مقاومت بالاتر در برابر نفوذ آب بوده و از 50 تا 100 دلار قیمت دارند.

با توجه با سابقه انکر در تولید هدفون های باکیفیت انتظار می رود این ایربادها نیز از کیفیت مناسبی در بازه قیمتی خود برخوردار باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • پاییز، تنهایی...
    پاییز، تنهایی... | ۵ مهر ۱۳۹۸

    شرکت انکر از نظر کیفیت به نسبت قیمت کیفی خوبی ارائه می‌کنه که من با هدفون‌های خیلی گرونی مثل Sennheiser, Sony, Jaybird و ... مقایسه کردم، اگر صدا در حد اونا نبود ولی به نصبت قیمت فاصله ی کیفتش با هدفون‌های کیفیت بالا بسیار کم بود و هست. اما این شرکت یک شرکت دانش بمیان هست که محصولاتش رو برای آزمایش تکنولوژی های مختلف به بازار عرضه می‌کنه و از نظر کیفیت ساخت دوام بالایی محصولاتش نداره! نهایت ١٨ ماه! بعد از اون هر اتفاقی ممکنه بیفته از جمله باد کردن باطری، دفرمه شدن بخش های پلاستیکی یا سیلیکونی و ... برای همین هست که ضمانت بی چون و چرای تعویض یا پس دادن پول در ١٨ ماه داره!

  • min
    min | ۵ مهر ۱۳۹۸

    پیمان جان دلبندم؛ “ایرپاد”صحیح هست ن ایرباد

    • پاییز، تنهایی...
      پاییز، تنهایی... | ۵ مهر ۱۳۹۸

      هم ایرباد درست هست هم ایرپاد. ایرپاد محصول اپل هست و ایرباد هدفون های بی سیم جدید هستن که داخل گوش میرن!

      • min
        min | ۶ مهر ۱۳۹۸

        برادرمن بد نیست بری یخورده تحقیق کنی؛ air pod به فارسی میشه همون ایرپاد
        اما از اونجایی که درزبان شیرین عربی حرف “پ” وجود نداره اسمش رو ایرباد به زبون میارن

مطالب پیشنهادی