ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس 7T
تکنولوژی

وان پلاس 7T با نمایشگر ۹۰ هرتزی و قیمت ۵۹۹ دلاری معرفی شد

شرکت چینی وان پلاس که بیشتر به خاطر گوشی های بسیار پیشرفته و البته ارزان قیمتش شناخته می شود دقایقی پیش دومین پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود را طی رویدادی در یوتیوب رونمایی کرد. این گوشی ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۶

شرکت چینی وان پلاس که بیشتر به خاطر گوشی های بسیار پیشرفته و البته ارزان قیمتش شناخته می شود دقایقی پیش دومین پرچمدار سال ۲۰۱۹ خود را طی رویدادی در یوتیوب رونمایی کرد. این گوشی که وان پلاس 7T نام دارد سومین موبایل معرفی شده توسط وان پلاس طی سال جاری محسوب می شود.

نمایشگر

وان پلاس 7T به یک نمایشگر ۶.۵۵ اینچی با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و رزلوشن 1080p مجهز شده است و یک حسگر اثرانگشت اپتیکال در زیر آن تعبیه شده است. مهم ترین نکته در رابطه با این گوشی همانطور که تایید میکنید نمایشگر ۹۰ هرتزی آن است که از مدل وان پلاس ۷ پرو به ارث برده. البته این نمایشگر کمی کوچک تر از صفحه نمایش ۷ پرو است و رزلوشن اندک کمتری دارد هرچند نرخ رفرش بالای وان پلاس 7T رزلوشن اندک پایین آن را جبران می کند. این نمایشگر تصاویری کاملا شارپ، با رنگ های زنده و روشنایی خوب را نشان می دهد و به لطف مد ویژه ای که برای کار با دستگاه در نور آفتاب در نظر گرفته شده روشنایی آن تا هزار نیت نیز بالا می رود تا در معرض نور مستقیم آفتاب مشکلی از بابت مشاهده صفحه نمایش نداشته باشید. نکته نهایی در مورد این نمایشگر نیز پشتیبانی آن از پروتکل های HDR10 و +HDR10 است.

دوربین و امکانات تصویربرداری

این دستگاه از ماژول دوربین سه گانه با ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی (به عنوان سنسور اصلی)، لنز ۱۶ مگاپیکسلی التراواید و لنز ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم دو برابری مجهز شده که این آرایه شبیه به ماژول در نظر گرفته شده برای گوشی وان پلاس ۷ پرو است.
یکی از بزرگ ترین به روز رسانی های دوربین این گوشی لنز ماکرو است که به شما امکان می دهد عکس های ماکرو فوق العاده ای را با استفاده از دوربین اصلی بگیرید. یک مد تازه به نام سوپر استیبل (Super Stable) نیز برای این دوربین در نظر گرفته شده که دیتای «ژیروسکوپ فوق دقیق» را با لرزشگیر الکترونیکی دستگاه ترکیب کرده و ویدیوهای بدون لرزش بسیار خوبی از سوژه ها می گیرد.

مد پرتره نیز به روز رسانی هایی را در این نسخه دریافت کرده و اینبار به کاربران خود اجازه میدهد که از لنز تله فوتو برای ایجاد افکت بوکه در عکس ها استفاده نمایند.

وان پلاس 7T

درست مانند پرچمدار سال قبل یعنی وان پلاس 6T یک بریدگی قطره ای شکل نیز روی نمایشگر این گوشی خودنمایی می کند که یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

توان پردازشی وان پلاس 7T از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ تامین می شود و طبق وعده شرکت سازنده دستگاه همراه با اندروید ۱۰ و پوسته OxygenOS از جعبه خارج خواهد شد. وان پلاس همچنین وعده داده که به لطف تکنولوژی Warp Charge 30T که برای این پرچمدار در نظر گرفته شده است دستگاه ظرف تنها یک ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد که به گفته وان پلاس این رقم ۲۷ درصد سریع تر از نسل قبل وان پلاس 7T است. با این حال تازه ترین محصول وان پلاس از تکنولوژی شارژ وایرلس پشتیبانی نمی کند و بدنه آن در برابر آب مقاوم نیست.

وان پلاس 7T

قیمت و تاریخ عرضه

این گوشی قرار است که در تاریخ ۲۶ مهر ماه وارد بازار شود و علاقمندان میتوانند مدل پایه آن را همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۵۹۹ دلار خریداری نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۹ مهر ۱۳۹۸

    به به

  • Mhbch
    Mhbch | ۶ مهر ۱۳۹۸

    پردازنده از نوع پلاس هست، اصلاح بفرمایید.
    ممنون

  • ali_mlk
    ali_mlk | ۵ مهر ۱۳۹۸

    پس چرا از نمایشگر چیزی نوشته نشده؟ تیتر با نمایشگر تبلیغ شده

  • p.e.n.d.a.r
    p.e.n.d.a.r | ۴ مهر ۱۳۹۸

    ?

  • switch mode
    switch mode | ۴ مهر ۱۳۹۸

    عجب قیمتی!!!!!!

مطالب پیشنهادی