ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی آمازون از عینک هوشمند Echo Frames؛ پشتیبانی از الکسا و ژست‌های حرکتی

عینک هوشمند Echo Frames از برخی جهات شبیه عینک های طبی بوده و از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا بهره می برد. عینک هوشمند مذکور تنها 31 گرم وزن داشته و می توان آنرا با ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۰

عینک هوشمند Echo Frames از برخی جهات شبیه عینک های طبی بوده و از دستیار صوتی آمازون یعنی الکسا بهره می برد.

عینک هوشمند مذکور تنها 31 گرم وزن داشته و می توان آنرا با لنزهای طبی نیز سفارش داد. این گجت فاقد دوربین است ولی از اسپیکرهای درونی بهره می برد و طراحی آنها به گونه ای است که صحبت های الکسا با کاربر فقط توسط کاربر شنیده شده و برای حفظ حریم شخصی دیگران قادر به شنیدن آنها نیستند. می توان دستیار صوتی را با فشار یک دکمه فعال کرد.

ویدیوی نگاه نزدیک به عینک هوشمند Echo Frames را در ادامه ملاحظه می کنید:

عینک هوشمند Echo Frames با گوشی اندرویدی کاربر هماهنگ شده و علاوه بر نمایش اعلانات، وظیفه برقراری تماس ها تلفنی و پخش کردن موزیک یا پادکست را بر عهده دارد. این گجت از ژست های حرکتی مثل سوایپ کردن نیز پشتیبانی می کند. در مورد سازگاری این عینک هوشمند با سیستم عامل iOS اخباری در دست نیست.

عینک هوشمند Echo Frames در حال حاضر در تعداد محدود تولید شده و فقط از طریق دعوتنامه به قیمت 180 دلار به عده محدودی از کاربران ارسال می شود. آمازون پس از دریافت بازخورد از این دسته از کاربران در مورد ایجاد تغییرات یا تولید انبوه آن تصمیم گیری خواهد کرد. به نظر می رسد عینک هوشمند مورد بحث با تاکید روی دستیار صوتی الکسا ساخته شده باشد.

آمازون جزییات بیشتری از عینک هوشمند Echo Frames مثل تاریخ عرضه دقیق یا عمر باتری منتشر نکرده است. در مورد عمر باتری فقط به جمله «یک روز کامل دوام می آورد» بسنده شده. همچنین در مورد توانایی های واقعیت افزوده یا دیگر ویژگی های آینده نگرانه این گجت اخباری در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی