ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از چندین مدل سفارشی از آیفون 11 پرو با طلای 18 عیار و چرم سوسمار

شرکت Legend Helsinki متخصص تولید آیفون های گرانقیمت و سفارشی از چندین مدل بسیار خاص از آیفون 11 پرو با قیمت های گزاف رونمایی کرد. اولین مدل در این مجموعه «Emperor» نام داشته و در ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۳۰

شرکت Legend Helsinki متخصص تولید آیفون های گرانقیمت و سفارشی از چندین مدل بسیار خاص از آیفون 11 پرو با قیمت های گزاف رونمایی کرد.

اولین مدل در این مجموعه «Emperor» نام داشته و در پنل پشتی آن سنگ قولنج یا یشم (Jadeite) به کار رفته است. فریم گوشی از طلای 24 عیار و لوگوی اپل از طلای 18 عیار تشکیل شده. از این مدل فقط 8 عدد تولید می شود و قیمت آن بر اساس میزان سنگ یشم به کار رفته در پنل پشتی تعیین خواهد شد.

«Firmamentum»، نام مدل بعدی در این کلکسیون منحصر به فرد بوده که به معنی طاق در زبان لاتین است. این مدل دیزاین مدرنی دارد و در پنل پشتی آن نقره استرلینگ با پوشش رودیم (Rhodium) کار شده و جنس پیچ ها از طلای 18 عیار است. از این مدل نیز تنها 10 عدد ساخته خواهد شد که هر کدام قیمتی در حدود 3800 دلار دارند.

مدل «Corium» نیز با پنل پشتی که از ترکیبی از طلای 18 عیار و چرم سوسمار است در رنگ های متنوعی از جمله آبی، طلایی، مشکی و زرشکی برای مشتریان خاص پسند موجود است.

در مجموعه نفیس شرکت Legend برای آیفون 11 پرو ایرپاد با روکش طلای 24 عیار نیز وجود دارد

در جعبه هر کدام از مدل های فوق، ایرپاد با روکش طلای 24 عیار، کیف چرمی باکیفیت و شناسنامه اصالت محصول قرار داده شده است.

شرکت Legend برای آن دسته از کاربرانی که دوست ندارند ایرپادشان شبیه هیچ یک از ایرپادهای بازار باشد، مدل های ویژه ای از ایرپاد با روکشی از طلای 24 عیار، رُز گلد (ترکیب طلا و مس) و همچنین مدل پلاتینیومی را در نظر گرفته است. تمامی مدل ها تقریباً 1300 دلار قیمت دارند.

شرکت Legend به کمک تیمی از افراد خبره و با استفاده از مواد گرانبها و با کیفیت و به کارگیری ابزارآلات پیشرفته قالب گیری و سنگ تراشی، هر کدام از مدل ها را با دقت و وسواس زیاد مطابق خواسته مشتری تولید می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی