یک هفته ای میشود که وان پلاس اطلاعات جسته و گریخته ای را از تلویزیون تازه خود منتشر می کند و سرانجام شب گذشته جزئیات کامل این محصول را فاش کرد. تلویزیون مورد بحث که وان پلاس TV Q1 نام دارد نخست روانه بازار هند می شود. تلویزیون هوشمند وان پلاس در نگاه نخست زیبایی اغواکننده ای دارد؛ نمایشگری ۵۵ اینچی با پنل  4K QLED و پشتیبانی از تکنولوژی های دالبی ویژن و +HDR10. این تلویزیون همچنین ترکیب خوبی از امکانات ارتباطی دارد که چهار پورت HDMI 2.0 در بخش پشتی بدنه، وای فای داخلی و بلوتوث ۵.۰ را شامل می شود.

همانطور که وعده داده شده بود این تلویزیون قرار است همراه با اندروید تی وی وارد بازار شود و هم از اسیستنت گوگل و هم الکسا پشتیبانی خواهد کرد. به لطف اپ وان پلاس کانکت هم قادر خواهید بود متون مورد نظرتان را وارد دستگاه کنید و اپ های مختلف  اندروید تی وی را روی گوشی خود انتخاب نمایید. به این ترتیب هر زمان تماس تلفنی داشتید وان پلاس تی وی به صورت خودکار صدای برنامه ها را کم می کند و نیازی نیست که خودتان راسا اقدام به این کار کنید. پشتیبانی از Chromecast نیز مستقیما در داخل این تلویزیون فراهم شده است.

اما جالب تر از خود تلویزیون رویکرد وان پلاس برای فروش این تلویزیون است. این شرکت درست مانند روندی که برای عرضه تلفن های هوشمند تولیدی اش در نظر گرفته است قصد دارد دو مدل مختلف از این تلویزیون را به فروش برساند؛ نخست یک مدل استاندارد و دیگری مدل پرو که به ترتیب ۹۸۵ و ۱۴۰۷ دلار قیمت خواهند داشت. هر دوی این دستگاه همراه با ساندبار داخلی ۵۰ واتی با پشتیبانی از تکنولوژی صوتی دالبی اتمس عرضه می شوند و مدل پرو آرایه ای متشکل از ۸ اسپیکر دارد که به صورت کشویی از بدنه آن خارج خواهند شد. تعداد این اسپیکرها در مدل پایه ۴ عدد است. تفاوت مهم دیگر این است که مدل پرو همراه با یک استند به دست مشتریان می رسد حال آنکه خریداران مدل پایه باید این استند را با پرداخت ۴۲ دلار به صورت جداگانه تهیه نمایند.