ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بروز ایراد در نمایشگر گلکسی فولد بازسازی شده ظرف تنها ۲۴ ساعت

ماه ها از جمع آوری نمونه های اولیه گلکسی فولد سامسونگ می گذرد و این شرکت بعد از بهبود طراحی نخستین تلفن هوشمند تاشوی خود آماده می شود که آن را به بازار آمریکا عرضه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

ماه ها از جمع آوری نمونه های اولیه گلکسی فولد سامسونگ می گذرد و این شرکت بعد از بهبود طراحی نخستین تلفن هوشمند تاشوی خود آماده می شود که آن را به بازار آمریکا عرضه کند. تا به الان البته تعداد محدودی از این گوشی در اختیار نقدنویسان قرار گرفته و خوشبختانه فعلا خبری از مشکلات اولیه ای که گریبانگیر گلکسی فولد شده بود نیست.

با این حال نقد نویس تک کرانچ خبر داده نمایشگر گلکسی فولدی که در اختیارشان قرار گرفته بعد از تنها یک روز استفاده دچار آسیب جزئی شده است.

نخستین باری که سامسونگ تلاش کرد گلکسی فولد را وارد بازار کند بعد از بروز مشکل در گوشی هایی که برای نقد و بررسی در اختیار خبرنگاران حوزه فناوری قرار داده بود، آنها را از سطح بازار جمه آوری کرد. در آن زمان مشکل عمدتا به اولد تاشونده داخلی دستگاه مربوط می شد؛ در واقع به نظر می رسید که صرفا با باز و بسته کردن گوشی نمایشگر اولد آن دچار ترک می شود و شکاف هایی هم که روی لولای دستگاه قرار داشت نفوذ ذرات غبار و در نتیجه بروز آسیب موضعی در گوشی را ساده تر می کرد.

با بروز این مسائل سامسونگ همه آن گوشی ها را جمع آوری کرد و اعلام نمود که برای بهبود ساختار گلکسی فولد برای مدتی عرضه آن را به تعویق می اندازد. حالا ظاهرا قرار است شاهد وقوع شرایطی مشابه باشیم. برایان هیتر خبرنگار تک کرانچ در یادداشتی که به همین بهانه منتشر کرده اینطور نوشته است:

فکر نمی کنم همه انتظار داشته باشند که بعد از این بازطراحی گلکسی فولد یک محصول بی نقص و کامل باشد اما منطقی است اگر انتظار داشته باشیم که نمایشگر آن دیگر دچار مشکل نشود با این حال بعد از یک روز استفاده آثاری از خرابی در نمایشگر اولد گوشی را مشاهده کردم.

گلکسی فولد

همانطور که در تصویر بالا می بینید بخش مرکزی این نمایشگر پیکسلی شده که این مساله پیشتر در گلکسی فولد مشاهده نشده بود. از آنجایی که این موضوع بعد از تنها ۲۴ ساعت استفاده عادی نبود تک کرانچ گلکسی فولد معیوب را برای سامسونگ ارسال کرد تا مساله بررسی شود.

هیتر در یادداشت خود تایید کرده که از گوشی به درستی استفاده کرده و آن را نیانداخته است تا مبادا تصور شود که مشکل به او مربوط بوده. با در نظر داشتن اینکه بخش میانی نمایشگر پیکسلی شده هیتر به این نتیجه رسیده که به خاطر فشردن نمایشگر حین تا کردن گوشی این ایراد پدیدار شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • molavy
    molavy | ۶ مهر ۱۳۹۸

    خدا کنه این ایده به سرانجام برسه واقعا حیفه که بی خیال این تکنولوژی شد

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۵ مهر ۱۳۹۸

    هولیییییی شتتتتتتت

  • MK
    MK | ۵ مهر ۱۳۹۸

    حالا به جای تا کردن سامسونگ باید گوشیو لوله کنه و ... ?

  • Sam Anderwood
    Sam Anderwood | ۵ مهر ۱۳۹۸

    خخخ دلم خنک شد ..با این قیمت فضایی و ناچ مسخره بهتره نابود بشه

  • آریا
    آریا | ۵ مهر ۱۳۹۸

    بابا تاشو ایده بیخودیه

مطالب پیشنهادی