ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ ماشین سواری با ماریو و دوستان

هفته گذشته چند خبر مهم برای موبایل گیمرها به همراه داشت که مشخص شدن تاریخ انتشار کال آو دیوتی موبایل، آغاز فصل جدید فیفا موبایل و انتشار بازی ماریو کارت تور از آن جمله بود. ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۵ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

هفته گذشته چند خبر مهم برای موبایل گیمرها به همراه داشت که مشخص شدن تاریخ انتشار کال آو دیوتی موبایل، آغاز فصل جدید فیفا موبایل و انتشار بازی ماریو کارت تور از آن جمله بود. اگر شما هم بی صبرانه منتظر انتشار کال آو دیوتی موبایل هستید پس 9 مهر (1 اکتبر) را به عنوان تاریخ عرضه جهانی کال آو دیوتی موبایل به خاطر بسپارید. علاوه بر این تریلر جدیدی هم از این بازی منتشر شده تا عطش هواداران را برای فرا رسیدن 9 مهر بیشتر کند.

از آن طرف بالاخره بعد از تمام شدن فاز بتای آخرین نسخه از فیفا موبایل این بازی هم به صورت جهانی در دسترس قرار گرفت و حالا می‌توانید فصل جدید فوتبالی را در گوشی‌های همراهتان تجربه کنید.

اگر خاطرتان باشد در هفت سنگ گذشته در مورد ورژن موبایل کسلوانیا یعنی Castlevania: Grimoire of Souls گفته بودیم. کونامی قول داده که این بازی را امسال منتشر خواهد کرد و با شنیدن خبر اینکه این بازی در اپ استور برای کاربران کانادایی سافت لانچ شده شاید دلمان کمی به قول و قرار کونامی خوش‌تر شود. خبرهایی که از گیمرهای کانادایی به گوشی رسیده هم حاکی از این هستند که قرار است با یک بازی خوب و شایسته هم از لحاظ کنترل و هم از لحاظ گیم پلی طرف هستیم.

آخرین خبر این هفته هم به انتشار ماریو کارت تور اختصاص می‌یابد. این بازی بالاخره برای اندروید و iOS منتشر شد و با اینکه شاید به پای ماریو کارت سوییچ نرسد اما تجربه مفرح و خوبی برای دوستداران این مجموعه به ارمغان خواهد آورد.

99dead pirates

کال آو دیوتی موبایل

در این بازی شما کنترل یک دزد دریایی خوش لباس سلاح به دست را به عهده می‌گیرید و باید با مبارزه راه خودتان را از بین دشمنانی که به نظر هم صنفان مرده‌تان می‌رسند باز کنید. کنترل این بازی سوم شخص بسیار راحت است، جلو بروید، عقب بروید، برای حمله صفحه را لمس کنید و برای اجرای حمله قوی‌تر هم انگشتتان را کمی روی صفحه نگه دارید. در واقع مکانیزم اصلی بازی بر مبنای زمانبندی حملات و جاخالی دادن بنا شده است.

99 دزد دریایی مرده از لحاظ فضاسازی بسیار تاریک طراحی شده و با طرز حرکت کردن کاراکتر و مکانیک گیم‌پلی حتما شما را یاد دارگ سولز خواهد انداخت. با پیشروی در بازی طومارهایی پیدا می‌کنید که هرکدام بخشی از پیش‌زمینه و داستان بازی را برایتان آشکار می‌کنند. با تمام این خصوصیات، بازی 99 درد دریایی مرده را می‌توان یک سرگرمی مفرح برای زمان‌های بیکاری دانست.

99dead pirates

99dead pirates

سازنده: Anji Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 75 مگابایت زبان:

Dungeon Drop

در اولین نگاه شاید این سوال به ذهنتان خطور کند که Dungeon Drop را می‌توان یک بازی پازلی دانست یا سیاهچالگردی؟ باید بگوییم که این بازی در هر دو دسته بندی جای می‌گیرد. تله‌ها، دشمنان و اونواع غنایم در تونل‌های افقی شبه سیاهچال انتظارتان را می‌کشند که باید با پایین رفتن در مسیر بازی با آن‌ها رو به رو شوید.

در Dungeon Drop از بین ستون‌های افقی در حال حرکت گذر می‌کنید تا کاراکترتان به سمت پایین صفحه هدایت شود. اگر سریع باشید می‌توانید آیتم‌های بیشتری در مسیرتان جمع‌آوری کرده و یا شاید هم در اکتشافتان به تله‌ای برخورد کرده و ببازید. شاید با توجه به سرعت بازی این فکر به ذهنتان خطور کند که شما هم باید تا جایی که می‌توانید سریع حرکت کنید اما بهتر است به خاطر اعصاب خودتان هم که شده با دقت و تامل بیشتری بازی را انجام دهید.

Dungeon Drop

Dungeon Drop

سازنده: Retro Dreamer قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 7.4 مگابایت زبان:

Football Drama

ماریو کارت تور

یک ترکیب طنزآمیز که مربیگیری و صنعت فوتبال را با هم می‌آمیزد و شما را در سمت مربیگری باشگاه Calchester Assembled قرار می‌دهد. کاراکتر شما بعد از 7 سال دوری از مربیگری دوباره به این شغل بازگشته و در این راه، فوتبال دراما شما را بین داستان پیشینه کاراکتر و هدایت تیم فوتبال قرار می‌دهد.

هدایت تیم با مکانیزم کارتی انجام می‌شود و باید دستی از کارت‌ها درست کنید که همان تاکتیک‌های شما هستند. در خارج از زمین باید تصمیماتی بگیرید و اگر این تصمیم‌ها نامناسب باشند در نهایت منجر به اخراجتان از سمت مربیگری تیم می‌شوند. انتخاب‌های داخل بازی هم تحت نام کارما یا chaos ظاهر می‌شوند. اگر به حواشی و داستان‌های پشت پرده فوتبال علاقه دارید احتمالا فوتبال دراما به مذاقتان خوش خواهد آمد.

Football Drama

Football Drama

سازنده: Open Lab Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 122/194.4 مگابایت زبان:

Slaughter 3: The Rebels

ماریو کارت تور

زندانی مخوف که محلی برای نگهداری جنایتکارترین مجرمان بوده توسط آن‌ها سقوط می‌کند و آن‌ها با به دست گرفتن کنترل آن و سلاخی سربازان و نگهبانان زندان نوعی فرمانروایی برای خود تشکیل داده‌اند. شما در نقش سربازی هستید که در این شورش‌ها، همکارش را گم کرده و هیچ ابزار ارتباطی نیز به همراه ندارد.

حالا شما باید با تجهیز خودتان به انواع و اقسام سلاح‌ها و یارگیری، راهی برای فرار از این آشوب پیدا کنید. برای اینکه روند بازی خسته کننده نشود، دشمنان تنوع فراوانی دارند و باید برای غلبه بر هر کدام روش خاصی را در پیش بگیرید. کمپین داستانی و تک نفره داستان حاوی دیالوگ‌ها و مقادیر زیادی طنز تلخ می‌شود و گرافیک بازی هم قوی طراحی شده است. نکته خوب دیگر Slaughter 3: The Rebels هم این است که از کنترلر پشتیبانی می‌کند.

Slaughter 3: The Rebels

Slaughter 3: The Rebels

سازنده: Ray Spark قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 31/968.5 مگابایت زبان:

Survivor Mr.Who

ماریو کارت تور

این بازی در سبک بقا ساخته شده و این یعنی بیشتر زمانتان را در بازی صرف ساختن، شکار کردن و البته رویا پردازی فرار می‌کنید. علاوه بر این باید از پایگاهتان هم در برابر نیروهای اهریمنی که شب‌ها ظاهر می‌شوند دفاع کنید. بازی سعی کرده استاندارد بهترین‌های این سبک یعنی Don't Starve یا Crashlands را پیاده‌سازی کند و در این کار تا حدی خوب عمل کرده اما نتوانسته به عمق آن بازی‌ها دست پیدا کند.

با همه این‌ها اگر به بازی‌های سبک بقا علاقه دارید Survivor Mr.Who می‌تواند تجربه لذت بخش و مفرحی برایتان باشد.

Survivor Mr.Who

Survivor Mr.Who

سازنده: 111% قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 67/256.7 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • mahdi89
    mahdi89 | ۶ مهر ۱۳۹۸

    آخری خوبه

  • Reza Dark
    Reza Dark | ۵ مهر ۱۳۹۸

    عالی بود خسته نباشید

  • Mohammad
    Mohammad | ۵ مهر ۱۳۹۸

    تاریخ انتشار بازی کالاف موبایل 1 اوکتبره ?

  • Mamadoo
    Mamadoo | ۵ مهر ۱۳۹۸

    بعد از هفته ها یه هفت سنگ جذاب و امیدا وار به اینده گیم موبایل دیدم خدا رو شکر به امید لینکه کال اف هم به بهترین شکل ممکن عرضه بشه

مطالب پیشنهادی