ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل iOS 13.1.1 را برای رفع چند باگ دیگر منتشر کرد

اپل روز ۲۸ شهریور iOS 13 را در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون قرار داد، اما این نسخه از سیستم‌عامل آنقدر باگ داشت که اپل چند روز بعد نسخه iOS 13.1 را به همراه macOS منتشر ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۳۰

اپل روز ۲۸ شهریور iOS 13 را در اختیار کاربران گوشی‌های آیفون قرار داد، اما این نسخه از سیستم‌عامل آنقدر باگ داشت که اپل چند روز بعد نسخه iOS 13.1 را به همراه macOS منتشر کرد تا شاید باگ‌های نسخه اولیه را مرتفع کند. ولی این اتفاق نیفتاد و همچنان چند باگ کوچک و بزرگ کاربران را آزار می‌داد. به همین دلیل اپل iOS 13.1.1 را منتشر کرده تا این مشکلات را نیز برطرف کند.

iOS 13.1.1 صرفا یک بروزرسانی کوچک برای رفع آخرین باگ‌های باقیمانده این سیستم‌عامل محبوب بوده و ویژگی خاصی را به آیفون یا آیپد اضافه نمی‌کند. شاید مهم‌ترین مشکلی که در این آپدیت رفع شده است، مشکلات امنیتی کیبورد‌های متفرقه بود که اطلاعات شخصی کاربران را به بیرون درز می‌داد. همچنین این آپدیت از خالی شدن سریع باتری‌های آیفون نیز جلوگیری خواهد کرد و از این پس باید شاهد مصرف باتری متعادل باتری باشیم.

iOS 13.1.1

این آپدیت همچنین مشکلات سیری در آیفون ۱۱ را نیز برطرف کرده و از این پس دستورات صوتی کاربران را بهتر و درست‌تر متوجه می‌شود. iOS 13.1.1 همچنین باگی که باعث می‌شد اپلیکیشن ریمایندرز به آرامی سینک شود را هم درست کرده است. با این آپدیت، اگر پیشنهادات سیری را خاموش کرده بودید، دیگر نباید شاهد روشن شدن خود به خودی آن باشید.

در iOS 13.1 اگر قصد ریستور کردن داده‌های خود از بک‌آپی که قبلا گرفته بودید را داشتید، با مشکل مواجه می‌شدید چرا که آیفون از ریستور کردن داده‌های شما خود داری می‌کرد. با آپدیت جدید iOS 13.1.1 این مشکل نیز برطرف شده است و از این به بعد می‌توانید به درستی آیفون خود را بازیابی کنید.

با وجود این که آپدیت iOS 13.1.1 جزو آپدیت‌های کوچک این سیستم‌عامل می‌شود، به کاربران توصیه می‌شود که حتما آیفون و یا آیپد خود را به این نسخه بروز رسانی کنند. همچنین iPadOS 13.1.1 نیز اولین آپدیت رسمی سیستم‌عامل مخصوص آیپد‌هاست، زیرا اولین نسخه آن iPadOS 13.1 بوده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • hemen_hadadian
    hemen_hadadian | ۷ مهر ۱۳۹۸

    من 13.1 رو نصب کردم...آنتن دهی کلا روی یه خط بود ولی خب قطعی صدا کم بود ولی دیتا قطعی نداشت...باتری هم یهو خیلی کم کرد...یکی دوبار از چهل تا 10 درصد رفت پس از خاموش و روشن شدن مجدد? ?

  • hemen_hadadian
    hemen_hadadian | ۷ مهر ۱۳۹۸

    وضعیت عجیبی بود من 13 نصب نکردم تا 13.1 اومد ...بدتر شد قضیه...

  • Hamed_P_Azad
    Hamed_P_Azad | ۷ مهر ۱۳۹۸

    برای SE همچنان مشکل مصرف باتری بود. به راحتی بگم مصرف باتری من 2 برابر شده بود. در این حد که دوباره دانگرید کردم به 12.4.1

  • AmirAli Biglari
    AmirAli Biglari | ۶ مهر ۱۳۹۸

    من آپدیت کردم و متاسفانه آنتن دهی موبایل رو به شدت اورده پایین

  • min
    min | ۶ مهر ۱۳۹۸

    کدوم شرکت توی تاریخ اینقدر به فکر مشتریاشه؟
    استیو جابز روحت شاد❤️

مطالب پیشنهادی