ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی A70s
تکنولوژی

گلکسی A70s معرفی شد؛ اولین گوشی سامسونگ با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی

سامسونگ تنها چند روز پس از معرفی گلکسی A20s از میان رده جدید گلکسی A70s رونمایی کرد که برای اولین بار در تاریخ موبایل های این کمپانی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می برد. مهمترین شاخصه گلکسی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۰۰

سامسونگ تنها چند روز پس از معرفی گلکسی A20s از میان رده جدید گلکسی A70s رونمایی کرد که برای اولین بار در تاریخ موبایل های این کمپانی از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می برد.

مهمترین شاخصه گلکسی A70s ماژول تصویربرداری سه گانه ای است که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 در کنار دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با اپرچر  f/2.2 و حسگر عمق سنج ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده و قابلیت فیلمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. دوربین پرقدرت سلفی هم بر سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی تکیه دارد.

سامسونگ تاکید کرده که این گوشی فارغ از شرایط نوری محیط، توانایی ثبت تصاویر با کیفیتی را دارد. مسئولیت اصلی این کار بر عهده سنسور ۶۴ مگاپیکسلی ایزوسل GW1 است. این سنسور با اندازه ۱/۱.۷ اینچ پیکسل های ۰.۸ میکرونی دارد و با تکیه بر فناوری تتراسل چهار پیکسل را در نور کم با هم ترکیب کرده و تصویری با کیفیت بالاتر تولید می کند.

گلکسی A70s به نمایشگر سوپر امولد ۶.۷ اینچی اینفینیتی U با رزولوشن +FHD مجهز است که سنسور اثر انگشت هم با آن یکپارچه شده است. پردازش داده ها در این دستگاه توسط چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۷۵، ۸ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی صورت می گیرد.

یکی دیگر از نقاط قوت گلکسی A70s باتری ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی است که به لطف شارژ سریع ۲۵ واتی به سرعت پر می شود. از ویژگی های دیگر باید رابط کاربری OneUI بر پایه اندروید پای، صدای ۳۶۰ درجه دالبی اتموس، بهینه سازی نرخ فریم و اجرای بازی ها از طریق هوش مصنوعی اشاره کرد.

گلکسی A70s از همین امروز و در رنگ های قرمز، مشکی و سفید به بازار عرضه خواهد شد. قیمت در نظر گرفته شده برای نسخه های ۶ و ۸ گیگابایتی این میان رده به ترتیب ۴۱۰ و ۴۴۰ دلار اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohamadreza Rohiye
    Mohamadreza Rohiye | ۶ مهر ۱۳۹۸

    کاش پردازنده رو میبرد تو سری 7 اسنپدراگون اینجوری دیگه عالی میشد البته سری جدید

مطالب پیشنهادی