ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کیف پول ارز دیجیتال Gram به نسخه آلفا تلگرام iOS اضافه شد

جدیدترین نسخه آلفای پیام رسان تلگرام برای سیستم عامل iOS به کیف پول ارز دیجیتال گرم (Gram) مجهز شده است. طبق گزارش رسمی تلگرام، کیف پول Gram هم اکنون روی نسخه آلفای تلگرام در iOS ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۶ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۰

جدیدترین نسخه آلفای پیام رسان تلگرام برای سیستم عامل iOS به کیف پول ارز دیجیتال گرم (Gram) مجهز شده است.

طبق گزارش رسمی تلگرام، کیف پول Gram هم اکنون روی نسخه آلفای تلگرام در iOS فعال شده، اما فعلاً روی بستر تست شبکه باز تلگرام (TON) فعالیت می کند. در حال حاضر کاربران می توانند به ساختن یا حذف کردن کیف پول، دریافت یا ارسال ارز دیجیتال گرم و اشتراک آدرس کیف پول اقدام کنند.

فئودور اسکوراتوف از استارتاپ نرم افزاری TON Labs می گوید طراحی این کیف پول هنوز نهایی نشده و به همین دلیل، کاربران فقط به ویژگی های پایه و ابتدایی دسترسی خواهند داشت. اسکوراتوف اضافه کرد افرادی که می خواهند از ویژگی های پیشرفته تر مثل خرید یا تبادل گرم استفاده کنند، باید به سراغ توسعه دهندگان ثالث بروند.

ارز دیجیتال تلگرام

تلگرام اوایل ماه سپتامبر (هفته دوم شهریور ماه) بستر تست شبکه TON و نرم افزار مدیریت نود آن را راه اندازی کرد. پیش از این و در ماه آوریل (اردیبهشت ماه) شاهد تست خصوصی شبکه بلاکچین TON توسط برخی توسعه دهندگان در سطح جهان بودیم. دو نفر از این بتا تسترها اعلام کردند سرعت تراکنش در شبکه بلاکچین تلگرام فوق العاده بالاست.

به تازگی صرافی ارز دیجیتال Blackmoon که در جزایر کیمن ثبت شده، از برنامه خود برای اضافه کردن توکن گرم با نام اختصاری GRM به فهرست ارزهای دیجیتال قابل تبادل خبر داده است. این صرافی با شرکت سوئیسی  Gram Vault همکاری می کند.

قبل از اعلام رسمی صرافی Blackmoon، صرافی ژاپنی Liquid اعلام کرده بود که نمایندگی فروش توکن گرم را در آسیا بر عهده دارد، اما این ادعا توسط منابع نزدیک به تلگرام رد شد. تلگرام قصد دارد توکن گرم را به شکل رسمی و عمومی در ماه آینده میلادی یعنی اکتبر عرضه کند. البته پیش از آن مرحله تست عمومی شبکه TON نیز انجام خواهد شد. بدین ترتیب باید منتظر اضافه شدن کیف پول این ارز دیجیتال به نسخه های نهایی تلگرام برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی