ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حراج ابر ربات 15 تنی در eBay

کمپانی «مگاباتس» (MegaBots) که به تولید ربات های مبارزه ای مشهور است، ربات غول پیکر 15 تنی خود به نام «ایگل پرایم» (Eagle Prime) را در حراجی ای‌بی به قیمت پایه 91 هزار دلار برای ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۶ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

کمپانی «مگاباتس» (MegaBots) که به تولید ربات های مبارزه ای مشهور است، ربات غول پیکر 15 تنی خود به نام «ایگل پرایم» (Eagle Prime) را در حراجی ای‌بی به قیمت پایه 91 هزار دلار برای فروش گذاشته شده است.

به گفته شرکت سازنده ربات ایگل پرایم آماده ترین ربات مبارزه ای دنیاست و برای جنگیدن کاملاً آماده است. این ربات پانزده تنی از یک موتور 430 اسب بخاری LS3 هشت سیلندر نیرو می گیرد که معمولا در اتومبیل های شورلت کوروت یافت می شود. ایگل پرایم ظرفیت حمل دو سرنشین را داشته و ارتفاع آن در حالت نشسته حدود 3.5 متر و در حالت ایستاده به 5 متر می رسد.

ربات شرکت مگاباتس به نام ایگل پرایم در ای بی حراج شد

شرکت سازنده برای ساخت ایگل پرایم 2.5 میلیون دلار خرج کرده اما حالا به دلیل ورشکستگی آن را با قیمتی بسیار پایین تر در ای‌بی حراج کرده و قصد دارد با پول کسب شده بخشی از قرض خود را پرداخت کند. تا هنگام درج این مطلب 159 قیمت پیشنهادی در صفحه این ربات در سایت ای‌بی ثبت شده است.

علاوه بر قیمت گزاف ایگل پرایم، باید به هزینه ارسال سر به فلک کشیده آن نیز اشاره کرد. این ربات از مبدأ اوکلند ایالت کالیفرنیا به آدرس خریدار پست می شود و هزینه ارسال آن چیزی بین 4 هزار دلار برای غربی ترین ایالت های آمریکا و تا 17 هزار دلار برای شرقی ترین ایالت های این کشور آب می خورد. اگر کسی خارج از ایالات متحده بخواهد این ربات را خریداری کند باید بسیار بیشتر از اینها هزینه کند.

ربات غول پیکر Eage Prime پانزده تن وزن و پنج متر قد دارد

مگاباتس رویاهای بزرگی در سر داشت و می خواست با ساخت ربات هایی همانند ایگل پرایم، آنها را شبیه فیلم های هالیوودی به میدان مبارزه بکشاند. اما مشکلات مالی گریبان این شرکت را گرفت و نگذاشت آنها به ایده بلندپروازانه خود جامه عمل بپوشانند.

فروش ایگل پرایم به صورت قسطی هم انجام می شود و خریدار علاوه بر ربات، فایل های CAD و کدهای برنامه نویسی آن را نیز دریافت خواهد کرد تا اگر منابع مالی و وقتش را داشت بتواند پروژه نیمه تمام شرکت مگاباتس را به سرانجام برساند: برگزاری اولین تورنمنت مبارزه میان ربات های غول پیکر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • کابر همیشگی
    کابر همیشگی | ۶ مهر ۱۳۹۸

    واوووو چه خفن

مطالب پیشنهادی