ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جشن تولد 38 سالگی لاجیتک به میزبانی شرکت اسپیرو در ایران برگزار شد

شرکت لاجیتک به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات ویدیو کنفرانس و لوازم جانبی، دیروز هفتم مهر ماه تولد 38 سالگی خود را جشن گرفت. این مراسم در محل خانه همایش و به میزبانی شرکت ...

حمید مقدسی
نوشته شده توسط حمید مقدسی | ۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۱

شرکت لاجیتک به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی تجهیزات ویدیو کنفرانس و لوازم جانبی، دیروز هفتم مهر ماه تولد 38 سالگی خود را جشن گرفت. این مراسم در محل خانه همایش و به میزبانی شرکت اسپیرو برگزار شد.

لاجیتک در سال 1981 توسط دنیل بورل، پیر لوئیجی زاپاکاستا و جیاکومو مارینی در شهر کوچک اپلز سوئیس تأسیس شد. «رومن مونین» مسئول استراتژی توسعه بازار لاجیتک در خاورمیانه که در این مراسم حضور داشت، می گوید لاجیتک همواره روی لبه تکنولوژی حرکت می کند و سعی دارد بهترین و پیشرفته ترین محصولات را با قیمت مناسب به دست کاربران برساند.

به گفته مونین، لاجیتک در حال حاضر هفته ای 2.5 میلیون محصول را در سطح دنیا به فروش می رساند. به عبارتی در هر ثانیه 4 محصول این شرکت به دست خریدار نهایی می رسد. درآمد لاجیتک در سال 2018 میلادی 2.57 میلیارد دلار اعلام شده است.

سهیل ترکان، مدیرعامل اسپیرو به عنوان تنها نماینده رسمی لاجیتک در ایران به تغییر شرایط بازار کار و افزایش تعداد نیروهای دورکار (فریلنس) در سطح جهان پرداخت. به گفته ترکان با پیشرفت فناوری های ارتباط تصویری، دیگر نیازی به حضور فیزیکی کارکنان و مدیران در مکان های مختلف نیست و تمام جلسات را می توان از راه دور برگزار کرد.

ترکان از همکاری لاجیتک با شرکت های اصلی حوزه رایانش ابری به خصوص مایکروسافت، گوگل و زوم نیز صحبت کرد و گفت بدون همکاری با این بازیگران مهم، پیشرفت های کنونی ممکن نبوده است.

یکی از حوزه های تخصصی فعالیت لاجیتک، تجهیزات ویدیو کنفرانس است و در مراسم دیروز هم یکی از جدیدترین راهکارهای این شرکت به نام رالی (Rally) معرفی شد. رالی به عنوان یک راهکار یکپارچه می تواند نیازهای مجموعه های کوچک تا بزرگ را برطرف کند. سُها ترکان مدیر بازاریابی ایران و خاورمیانه لاجیتک به معرفی قابلیت های مختلف رالی پرداخت.

رالی با طراحی منحصر به فرد و امکانات قابل توجه، برای شرکت های متوسط تا بزرگ طراحی شده است. دوربین رالی با رزولوشن 4K و زاویه دید 90 درجه از قابلیت بزرگنمایی 15 برابری برخوردار است و به شکل خودکار، کادر تصویر را بر اساس افراد حاضر تنظیم می کند.

رالی تا 2 بلندگو و 7 میکروفون را پشتیبانی می کند و می تواند جلساتی با بیش از 45 شرکت کننده را پوشش دهد. از جمله تکنولوژی های به کار رفته در سیستم ویدیو کنفرانس رالی می توان به Right Light برای جبران اختلاف نوری صحنه و واضح کردن چهره افراد، Right Sight برای تشخیص خودکار فرد در حال صحبت و انتقال دوربین به سمت او، و Right Sound برای فعال کردن میکروفون روبروی فرد در حال صحبت اشاره کرد.

به گفته ترکان، سیستم ویدیو کنفرانس رالی چالش های مختلف سیستم های قدیمی از جمله امکان نصب و چیدمان در محیط های مختلف و به حداقل رساندن کابل کشی را حل کرده است.

در انتهای مراسم، رومن مونین، احمد علیپور (بنیانگذار فراسو) و سهیل ترکان به سؤالات نمایندگان فروش اسپیرو پاسخ دادند. جشن تولد 38 سالگی لاجیتک با بریدن کیک تولد توسط رومن مونین به پایان رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی