ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس پرو 7
تکنولوژی

انتشار تصاویر مدل های جدید مایکروسافت سرفیس پیش از رونمایی

یک روز مانده به معرفی اعضای جدید خانواده مایکروسافت سرفیس، ایوان بلس تصاویر منتسب به این گجت ها را منتشر کرده که برخی از مشخصات سرفیس های جدید را لو می دهند. تصاویری که بلس ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۰:۰۶

یک روز مانده به معرفی اعضای جدید خانواده مایکروسافت سرفیس، ایوان بلس تصاویر منتسب به این گجت ها را منتشر کرده که برخی از مشخصات سرفیس های جدید را لو می دهند.

تصاویری که بلس در صفحه توییترش منتشر کرده شامل سرفیس پرو ۷ با درگاه USB-C به جای مینی DisplayPort، سرفیس لپ تاپ ۳ در نسخه های ۱۳ و ۱۵ اینچی و یک لپ تاپ هیبریدی می شود. نسل سوم سرفیس لپ تاپ با تغییراتی گسترده از راه می رسد که شامل جایگزینی بافت جیر الکانتارا با فلز، پورت USB-C و پردازنده AMD می شود. سرفیس پرو ۷ شانس مجهز شدن به پردازنده نسل دهمی اینتل را دارد و این در حالی است که گمانه زنی ها از به کار بردن پردازنده ARM (احتمالا کوالکام اسنپدراگون سری 8cx) در مدل هیبریدی حکایت دارند.

هرچند نمی توان با قطعیت در مورد اعتبار تصاویر نظر داد اما ایوان بلس در سال های گذشته کارنامه‌ای درخشان از دسترسی به محصولات پیش از معرفی رسمی برای خود دست و پا کرده است.

این افشاگر همچنین تاکید کرده که یک سرفیس دو نمایشگره هم در راه است اما تصویری از آن در اختیار مخاطبانش قرار نداده. بر اساس پتنت ها این محصول ساختاری دو قسمتی دارد که از طریق لولا به هم متصل شده اند و نمایشگری OLED روی آنها را پوشانده است. ظاهرا شرکت نزدیک به دو سال زمان صرف توسعه این محصول با اسم رمز Centaurus کرده و آنقدر برای ردموندی ها مهم است که تدابیر امنیتی سفت و سختی برای لو نرفتن تصاویر آن تا پیش از معرفی اتخاذ کرده اند.

انتظار می رود مایکروسافت طی مراسم فردا در نیویورک علاوه بر سرفیس لپ تاپ با چیپ AMD، تبلت سرفیس با چیپ کوالکام و سرفیس پروی جدید از سیستم عامل ویندوز لایت، اسپیکری قابل حمل و قلم سرفیس مجهز به شارژ بیسیم هم رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی