ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فروش بالاتر از انتظار خانواده آیفون 11 معادلات تحلیلگران را بر هم زد

فروش خانواده آیفون 11 فراتر از پیش بینی های اولیه تحلیلگران بوده و باعث شده تا در پیش بینی های خود از فروش این محصول تغییراتی ایجاد کنند. تحلیلگران موسسه Cowen تخمین می زنند فروش ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ مهر ۱۳۹۸ | ۰۸:۳۰

فروش خانواده آیفون 11 فراتر از پیش بینی های اولیه تحلیلگران بوده و باعث شده تا در پیش بینی های خود از فروش این محصول تغییراتی ایجاد کنند.

تحلیلگران موسسه Cowen تخمین می زنند فروش خانواده آیفون 11 در سه ماهه سوم سال 2019 به 47 میلیون واحد برسد. این رقم 2 درصد نسبت به مدت مشابه در سال قبل کمتر بوده ولی نسبت به پیش بینی اولیه که 44 میلیون واحد تخمین زده شده بود افزایش داشته است.

آیفون 11 پرو

موسسه مذکور پیش بینی کرده خانواده آیفون 11 حدود 32 میلیون آیفون (68 درصد) از میزان فروش را به خود اختصاص داده و آیفون 8، آیفون X، آیفون XS و آیفون XR باقی آمار فروش را به خود اختصاص دهند. افزایش فروش 3 میلیون واحدی آیفون ها در ماه سپتامبر به دلیل کاهش قیمت 150 دلاری آیفون XR اعلام شده است.

پیش بینی فروش خانواده آیفون 11 در سه ماهه منتهی به سال 2019 همچنان دست نخورده باقی مانده و 65 میلیون واحد تخمین زده می شود. از این میزان 47 میلیون واحد یا 72 درصد متعلق به خانواده آیفون 11 است.

موسسه تحلیلگر «جی پی مورگان» (JP Morgan) نیز پیش بینی های اولیه خود از میزان فروش خانواده آیفون 11 در ماه سپتامبر را 1 میلیون واحد و برای ماه دسامبر 3 میلیون واحد افزایش داده است.

پیش بینی می شود آیفون های سال بعد به دلیل برخورداری از مودم 5G فروش بالایی در سال 2020 و 2021 داشته باشند و به ترتیب 198 و 200 میلیون واحد فروش داشته باشند. موسسه جی پی مورگان در این رابطه می گوید:

«پیش بینی می کنیم کاربران آمریکای شمالی تمایل زیادی به خرید گوشی 5G نشان دهند که موقعیت خوبی برای اپل برای کسب سهم قابل توجهی از بازار در سال 2020 خواهد بود.»

یکی از بزرگ ترین بازارهای محصولات اپل کشور چین است که تنش تجاری با آمریکا روی فروش محصولات این کمپانی آمریکایی تاثیر منفی خواهد گذاشت. موسسه Cowen این مورد و همچنین دید منفی کاربران چینی نسبت به محصولات اپل را از عوامل کاهش فروش آیفون ها در این کشور اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۹ مهر ۱۳۹۸

    شماچرامیسوزید؟؟؟

  • کتیبه سپید
    کتیبه سپید | ۹ مهر ۱۳۹۸

    تحلیل گران یک عامل مهم را دست کم گرفته بودند: بیشعوری.
    مهم نیست که گوشی ارتقا پیدا کرده یا نه... باگ داره یا نه... تمام حرفی که توی کنفرانسش داره، بهترین-بهترین بوده یا نه. مهم اینه که اپله

  • mohsen_id
    mohsen_id | ۹ مهر ۱۳۹۸

    تحلیلگرا اشتباه فکر میکردن، همین که اسمش اپل جدید باشه همه طرفداری اپل میخرنش

مطالب پیشنهادی