ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی از پهپاد خودران Skydio 2 با شش دوربین 4K به قیمت هزار دلار

شرکت Skydio از جدیدترین پهپاد خودران خود به نام «Skydio 2» رونمایی کرد. در این مدل دنبال کردن خودکار سوژه بهبود پیدا کرده و طول عمر باتری و برد نیز افزایش پیدا کرده است. پهپاد Skydio ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

شرکت Skydio از جدیدترین پهپاد خودران خود به نام «Skydio 2» رونمایی کرد. در این مدل دنبال کردن خودکار سوژه بهبود پیدا کرده و طول عمر باتری و برد نیز افزایش پیدا کرده است.

پهپاد Skydio 2 از دوربین 4K/60 HDR بهره می برد که به گفته سازنده در کلاس خود جزو بهترین هاست. برد این پهپاد 3.5 کیلومتر اعلام شده و تا 23 دقیقه می تواند پرواز کند. این محصول به دلیل ابعاد جمع و جوری که دارد به راحتی قابل حمل است.

پهپاد Skydio 2

شرکت سازنده مدعی شده در این پهپاد پیشرفته ترین هوش مصنوعی مبتنی بر پرواز به کار رفته است. این محصول به لطف بهره مندی از شش دوربین 4K دیدی وسیع از محیط داشته و با نقشه برداری از محیط و درک آن، تصمیماتی هوشمندانه می گیرد که به پرواز نرم تر هنگام عبور از موانع منجر شده و باعث می شود تا این پهپاد فیلم ها و عکس هایی شگفت انگیز بگیرد.

بزرگ ترین تفاوت پهپاد خودران Skydio 2 با دیگر پهپادهای خودران صرفاً پرواز کردن و فیلمبرداری نبوده، بلکه حین پرواز به شکل هوشمندانه مسیر حرکت خود را پیش بینی کرده تا نرم تر پرواز کند. این عامل سبب می شود تا فارغ از هر گونه ایستادن، تکان خوردن و لرزش، فیلم هایی سینماتیک از سوژه بگیرد.

پهپاد خودران مذکور قابلیت کنترل دستی را هم داشته و به گفته شرکت سازنده افرادی که مهارت بالایی در کنترل پهپادها دارند می توانند با آن لحظاتی مفرح تر، خلاقانه تر و کاربردی تر رقم بزنند. با این وجود شرکت سازنده تمرکز زیادی روی ویژگی خودران پهپاد جدید خود کرده و مدعی شده این محصول به لطف قابلیت Skydio Beacon قادر به دنبال کردن سوژه بدون دیدن آن نیز هست.

پهپاد Skydio 2 نمونه اصلاح شده پهپاد R1 ساخت همین شرکت است که اواخر بهمن ماه سال 96 معرفی شده بود. این محصول به قیمت هزار دلار از هم اکنون قابل پیش خرید است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی