ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت سرفیس ایربادز با پشتیبانی از فرامین صوتی معرفی شد

مایکروسافت در رویداد سرفیس از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام سرفیس ایرباد (Surface Earbuds) رونمایی کرد. غول نرم افزاری که در رویداد سال قبل از هدفون سرفیس رونمایی کرده بود، در خلال رویداد ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۴

مایکروسافت در رویداد سرفیس از اولین ایرباد تماماً بیسیم خود به نام سرفیس ایرباد (Surface Earbuds) رونمایی کرد.

غول نرم افزاری که در رویداد سال قبل از هدفون سرفیس رونمایی کرده بود، در خلال رویداد امروز خود در اقدامی غافلگیرکننده سرفیس ایرباد را معرفی کرد. این گجت برای رقابت با ایرپاد اپل ساخته شده و از فرامین صوتی پشتیبانی می کند.

سرفیس ایرباد از قابلیت کاهش نویز فعال بهره مند بوده و از طریق میکروفون تعبیه شده در آن می توان با ارسال فرامین صوتی از اطلاعاتی همچون یادآوری ها، وضعیت آب و هوا و ترافیک، اخبار ورزشی و غیره مطلع شد.

سرفیس ایرباد مایکروسافت

در ایرباد مورد بحث درایورهای قدرتمندی تعبیه شده که صدایی شفاف را بدون قربانی کردن میزان بیس یا صدای خواننده به ارمغان می آورند. مایکروسافت مدعی شده باتری این محصول یک روز کامل دوام می آورد.

سرفیس ایرباد از ژست های حرکتی هم پشتیبانی می کند و می توان با ضربه زدن کارهایی از قبیل پخش موزیک، پاسخ به تماس و رفتن به آهنگ بعدی را انجام داد. می توان به کمک اپلیکیشن اختصاصی این محصول که برای اندروید، آی او اس و ویندوز 10 توسعه داده شده، برخی از جسچرها را شخصی سازی کرد و یا اکولایزر و ولوم را تنظیم کرد.

مایکروسافت می گوید سرفیس ایرباد برای استفاده با محصولات سرفیس بهینه شده اما می توان آنرا به آسانی با هر لپ تاپ، گوشی یا تبلتی که دارای بلوتوث است پیر (Pair) کرد.

رونمایی مایکروسافت از اولین ایرباد تماماً بیسیم را باید به فال نیک گرفت اما این شرکت کمی دیر این محصول را به بازاری که از انواع و اقسام محصولات اشباع شده به بازار می فرستد. این محصول باید با رقبای قدرتمندی همچون ایرپاد نسل دوم و اکو باد آمازون با تکنولوژی حذف نویز کمپانی بوز رقابت کند. شرکت هایی مثل JLab، بیتس، جبرا و سامسونگ نیز به دنبال افزایش شارژدهی محصولات خود هستند.

سرفیس ایرباد اواخر سال جاری میلادی با قیمت پایه 249 دلار به بازار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی