ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس لپ تاپ ۳
تکنولوژی

سرفیس لپ تاپ ۳ با پردازنده AMD معرفی شد

مایکروسافت دقایقی قبل از سرفیس لپ تاپ ۳ در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی پرده برداشت. پانوس پانای، از مدیران ارشد مایکروسافت طی رویداد نیویورک پس از صحبت هایی در مورد پیانو زدن دخترش ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۵۶

مایکروسافت دقایقی قبل از سرفیس لپ تاپ ۳ در دو نسخه ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی پرده برداشت.

پانوس پانای، از مدیران ارشد مایکروسافت طی رویداد نیویورک پس از صحبت هایی در مورد پیانو زدن دخترش سرانجام از نسل سوم سرفیس لپ تاپ رونمایی کرد که نه تنها در دو سایز از راه رسیده، بلکه نخستین عضو خانواده سرفیس با چیپست AMD محسوب می شود.

همانطور که انتظار می رفت سرفیس لپ تاپ ۳ از نمایشگر ۱۳.۵ یا ۱۵ اینچی، پردازنده رایزن ۷ و درگاه USB-C بهره می برد. نکته جالب اینجاست که پانای به راحتی بخش بالایی کیبورد را جدا کرد که ظاهرا کنایه ای به مشکلات کیبورد مک بوک بود.

مدل بزرگتر میزبان نسخه سفارشی پردازنده AMD رایزن ۷ است که ردموندی‌‌ها از آن با عنوان قوی ترین تراشه AMD در کلاس خود یاد می کنند. در کنار این مغز متفکر ۳۲ گیگابایت رم LPDDR4x و یک ترابایت حافظه SSD قرار گرفته اند. خوشبختانه امکان تعویض این حافظه با SSD های دیگر وجود دارد.

سرفیس لپ تاپ ۳

مدل کوچکتر به پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 مجهز شده که به گفته پانای دو برابر سریعتر از مدل قبلی و سه برابر سریعتر از مک بوک ایر است. دیگر مشخصات سخت افزاری شامل ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4x و یک ترابایت حافظه SSD قابل تعویض می شود. پیکربندی های دیگری از این مدل با پردازنده های ضعیف تر نیز عرضه خواهند شد.

یکی از ویژگی های شاخص سرفیس لپ تاپ ۳ پشتیبانی از شارژ سریع است که باتری را در یک ساعت شارژ می کند. ظاهرا ظرفیت باتری به حدی است که برای تمام طول روز قادر به تامین شارژ است.

سرفیس لپ تاپ ۳

ترک پد این دستگاه نسبت به مدل قبلی ۲۰ درصد بزرگتر شده که امکان مانور بیشتری را به کاربر می دهد. در سرفیس لپ تاپ ۳ خبری از درگاه مینی DisplayPort نیست و با USB-C جایگزین شده. در لبه کناری دستگاه یک درگاه USB-A هم به چشم می خورد.

نسخه پایه مدل های ۱۳.۵ و ۱۵ اینچی سرفیس لپ تاپ از ۳۰ مهرماه و به ترتیب با قیمت های ۹۹۹ و ۱۱۹۹ دلار روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mehrdad_sajjadie
    mehrdad_sajjadie | ۱۱ مهر ۱۳۹۸

    از گرافیکشون نگفتید پس ؟ اصلا گرافیک مستقل دارند یا همراه با خود cpu هست و مدلش چیه ؟ قدرت گرافیک لپ تاپ مجهز به amd رو هم بیان کنید لطفا

  • آریا
    آریا | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    باز کردن کیبرد به خاطر نشون دادن تعمیر پذیری بالاش بود

مطالب پیشنهادی