ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بنیان گذار کافه‌ بازار ۱۰ درصد از سهام استارت‌آپ «پیاده» را خریداری کرد

استارتاپ پیاده که در زمینه معرفی جاذبه‌های شهری فعالیت دارد، توانست مبلغ ۱ میلیارد تومان سرمایه را جذب کند. حسام آرمندهی، مؤسس کافه بازار، به صورت شخصی این سرمایه گذاری را بر روی پیاده انجام ...

پگاه طوسی
نوشته شده توسط پگاه طوسی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۶

استارتاپ پیاده که در زمینه معرفی جاذبه‌های شهری فعالیت دارد، توانست مبلغ ۱ میلیارد تومان سرمایه را جذب کند. حسام آرمندهی، مؤسس کافه بازار، به صورت شخصی این سرمایه گذاری را بر روی پیاده انجام داده و در ازای آن میزان ۱۰ درصد از سهام پیاده را در اختیار گرفته است.

پیاده که تا چندی پیش تنها به معرفی جاذبه‌های شهری می‌پرداخت، با تغییر استراتژی پلتفرم خود را به مارکت‌پلیسی برای تفریح و سرگرمی تبدیل کرد و به نظر می‌رسد همین تغییر استراتژی نگاه سرمایه‌گذاران را به این مجموعه جلب کرده است.

«لنا وفایی» بنیانگذار استارت‌آپ پیاده در گفتگو با دیجیاتو ضمن تاکید بر اینکه پیاده همچنان به دنبال جذب سرمایه‌گذار است، توضیح داد که این استارت‌آپ پیش از این به دنبال معرفی پتانسیل‌های شهری و مکان‌های تفریحی برای کاربران برای ایجاد رابطه مثبت شهروندان با شهر بوده و تنها بر کیفیت تاکید داشته است. به همین دلیل نیز همکاری در فضای B2B بسیار محدود و تنها راه درآمدزایی تبلیغات در سطح محدود بوده است:

«در نتیجه اقدام به بازبینی کردیم و از شهروندان فعال و خلاق که سرگرمی‌ها، آموزش‌ها و یا تورهای گردشگری برگزار می‌کردند درخواست کردیم تا سناریو تفریحی خود را در پیاده با دیگران به اشتراک بگذارند تا تفریحات و سرگرمی‌های جدید‌تری جز کافه‌ها و رستوران‌ها به شهروندان معرفی شود. این موضوع ۶ ماه مورد آزمون و خطا قرار گرفت. در نتیجه نیز انتهای آبان ماه پیاده به صورت کامل به مارکت پلیس تفریح و سرگرمی تبدیل خواهد شد.»

برای آشنایی بیشتر با «پیاده» مطلب معرفی این استارتاپ در دیجیاتو را می‌توانید مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mohsen
    Mohsen | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    یک میلیارد واسه ده درصد؟!!!

    • Modav
      Modav | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

      اینم از اون آمار و ارقامای چرندیه که ما ایرانیا بلدیم از خودمون در بیاریم.
      باور کنین میخوان الکی این استارتاپو بزرگش کنن.

مطالب پیشنهادی