ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فیس لیفت جدید تویوتا C-HR مدل 2020 با قدرت و خشونت بیشتر معرفی شد

تویوتا پس از رونمایی از مدل C-HR در سال 2016 به‌روزرسانی های جدیدی در خصوص قوای محرکه، سیستم اطلاعات و سرگرمی، طراحی متفاوت سپر و چراغ جلو در کنار بهبود وضعیت هندلینگی برای این کراس ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۱۵

تویوتا پس از رونمایی از مدل C-HR در سال 2016 به‌روزرسانی های جدیدی در خصوص قوای محرکه، سیستم اطلاعات و سرگرمی، طراحی متفاوت سپر و چراغ جلو در کنار بهبود وضعیت هندلینگی برای این کراس اوور سایز کوچک خود کنار گذاشته است.

موتور جدید 2 لیتری هیبریدی این خودرو توانایی تولید 182 اسب بخار را دارد که در حدود 62 اسب بخار بیشتر از موتور 1.8 لیتری معمولی است.

این موتور از نسل جدید کرولا به عاریت گرفته شده است که بر حسب سیکل جدید WLTP  تنها به 4.7 لیتر بنزین برای هر 100 کیلومتر نیاز دارد. همچنین میزان تولید گاز Co2 توسط آن نیز در هر کیلومتر معادل 118 گرم است.

تویوتا سیستم فرمان و تعلیق فیس لیفت جدید C-HR را با تنظیمات جدید خود برای یک رانندگی اسپرتی درهم آمیخته و راحتی بیشتری را برای سرنشینان به ارمغان آورده است.

طراحی به نسبت متفاوت سپر جلو با استفاده از قطعات به رنگ مشکی و آرایش داخلی جدید چراغ های جلو و عقب مجهز به LED در کنار اسپویلر سقفی از مهم ترین تغییرات در بخش ظاهری این کراس اوور به شمار می رود.

تویوتا سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو را با آخرین نسخه اندروید اتو و اپل کارپلی هماهنگ کرده و قابلیت آپدیت نقشه به صورت هوایی را در سرتاسر اروپا مهیا کرده است.

این کمپانی علاوه بر موارد مذکور بسته کاهش ورود صدا به داخل اتاق را که پیش از این به صورت یک آپشن اضافه قابل انتخاب بود به صورت استاندارد در اختیار تمامی خریداران فیس لیفت جدید تویوتا C-HR قرار داده است.

تویوتا C-HR

قیمت C-HR در بازار انگلستان در مدل پایه برابر با 25.625 پوند است که با به‌روزرسانی جدید در حدود 3190 پوند افزایش قیمت را شاهد هستیم. در حال حاضر C-HR در کشور ترکیه، ژاپن، چین و تایلند تولید می شود.

تویوتا توانسته با عرضه C-HR جا پای محکمی در بازار رو به رشد کراس اوورهای سایز کوچک برای خود دست پا و کند و فروش مناسب آن در بازار داخلی ژاپن و آمریکا گواه این امر است.

انتظار می رود که با عرضه مدل قوی تر فیس لیفت جدید تویوتا C-HR حضور قدرتمندتری برای این کمپانی در کلاس کراس اوورهای سایز کوچک فراهم شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Cliff
    Cliff | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    میتونستیم یکی از تولید کننده های تویوتا ما باشیم...اما...

    • Abolfazl Mandi
      Abolfazl Mandi | ۱۱ مهر ۱۳۹۸

      ما بجاش تولید کننده ی آخوندیم ? ...

مطالب پیشنهادی