ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت از سرفیس نئو با نمایشگر تاشو رونمایی کرد

مایکروسافت در ادامه مراسم امروز خود در نیویورک، از جدیدترین عضو خانواده سرفیس یعنی تبلت تاشو سرفیس نئو نیز رونمایی کرد. البته این دستگاه نمونه اولیه بوده و در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد. سرفیس نئو با ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۵۸

مایکروسافت در ادامه مراسم امروز خود در نیویورک، از جدیدترین عضو خانواده سرفیس یعنی تبلت تاشو سرفیس نئو نیز رونمایی کرد. البته این دستگاه نمونه اولیه بوده و در آینده دستخوش تغییراتی خواهد شد. سرفیس نئو با یک نسخه مخصوص ویندوز ۱۰ به نام Windows 10X عرضه می‌شود که به خوبی بیانگر قابلیت‌های ویژه این دستگاه خواهد بود.

با توجه به ویدیو تبلیغاتی سرفیس نئو، مشخص است که این دستگاه از دو نمایشگر مجزا استفاده می‌کند. همچنین فضای زیادی بین دو نمایشگر این دستگاه وجود دارد که به نوعی مایکروسافت با این کار، کاربرد این دستگاه را هم به علاقه‌مندان نشان داده است. احتمالا کاربران به جای نمایش یک صفحه، دو صفحه مجزا را در دو نمایشگر سرفیس نئو باز خواهند کرد.

سرفیس نئو

کیبورد این دستگاه نیز در نوع خود جالب است. کاربران می‌توانند با گذاشتن کیبورد روی صفحه نمایشگر از این سرفیس نئو به عنوان یک لپ‌تاپ معمولی استفاده کنند. این کیبورد به صورت مغناطیس روی یکی از نمایشگر‌ها متصل می‌شود و کاربران می‌توانند با جابجا کردن آن، کاربرد‌های مختلفی را برای خود ایجاد کنند.

برای مثال اگر کیبورد در قسمت پایین نمایشگر باشد، فضای بالای نمایشگر تبدیل به منو انتخاب ایموجی‌ها می‌شود. همچنین در صورت گذاشتن این کیبورد در قسمت بالایی نمایشگر، فضای خالی پایین آن تبدیل به تاچ‌پد می‌شود.

سرفیس نئو

سرفیس نئو از چیپست اینتل استفاده می‌‌کند و همچنین از قلم جدید سرفیس اسلیم پن نیز پشتیبانی می‌کند. ضخامت هر طرف دستگاه نیز ۵.۸ میلیمتر است و زمانی که دستگاه در حالت نوت‌بوک قرار گرفته، فضای کمی را اشغال می‌کند.

همچنین لولای این نمایشگر قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌ای دارد و کاربران می توانند در حالت‌های مختلف از آن استفاده کنند. سرفیس نئو سال آینده به بازار خواهد آمد. هنوز اطلاعاتی کاملی از سوی مایکروسافت در رابطه با این دستگاه منتشر نشده است. همچنین نام این دستگاه نیز در آینده ممکن است تغییر کند

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MojtabaHere
    MojtabaHere | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    کاش ویدیو معرفی ش رو هم تو مطلب قرار میدادید، نفس گیر بود... :microsoft:

مطالب پیشنهادی