ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پی پل به عنوان اولین پلتفرم پرداخت خارجی در چین آغاز به کار کرد

پی پل به اولین پلتفرم پرداخت الکترونیکی خارجی تبدیل شد که مجوز فعالیت در کشور چین را کسب می کند. پی پل (Paypal) با خرید 70 درصد از سهام شرکت Guofubao Information Technology Company یا ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۵:۴۰

پی پل به اولین پلتفرم پرداخت الکترونیکی خارجی تبدیل شد که مجوز فعالیت در کشور چین را کسب می کند.

پی پل (Paypal) با خرید 70 درصد از سهام شرکت Guofubao Information Technology Company یا به اختصار GoPay، که پروانه پرداخت آنلاین و موبایل را در این کشور در اختیار دارد، راه خود را به کشور چین باز کرد.

جزییات توافق تجاری پی پل با شرکت GoPay منتشر نشده است. تنها «دن شولمن» (Dan Schulman)، مدیرعامل پی پل ضمن اشاره مختصر به این توافق، از نهایی شدن آن در سه ماه چهارم سال جاری میلادی خبر داد و از آن به عنوان توافقی تاریخی یاد کرد:

«مفتخریم که به عنوان اولین پلتفرم پرداخت الکترونیکی خارجی مجوز ارائه خدمات پرداخت آنلاین در کشور چین را کسب می کنیم. قصد داریم در همکاری با موسسات مالی چینی و پلتفرم های فناوری، راهکارهایی جامع تر برای کسب و کارها و مصرف کنندگان در چین و سراسر جهان ارائه کنیم.»

پی پل به عنوان اولین پلتفرم پرداخت الکترونیکی خارجی وارد بازار چین شد

طبق گزارشی که خبرگزاری رویترز منتشر کرده بانک مرکزی چین سال گذشته اعلام کرد که برای ایجاد رقابت بین شرکت های پرداخت الکترونیک چینی، به شرکت های پرداخت الکترونیک خارجی همانند پی پل مجوز فعالیت در خاک این کشور را خواهد داد.

پیش بینی می شود تا سال 2023 بازار چین در بخش پرداخت های موبایلی به 96.73 تریلیون دلار برسد که افزایش 21.8 درصدی را نسبت به سال 2017 نشان می دهد. بخش اعظم این رقم به دلیل افزایش تقاضا در بخش تجارت الکترونیک است. پیش بینی می شود مجموع پرداخت های فعال موبایلی در این کشور با 562 میلیون دلار در سال 2017، به رقم 956 میلیون دلار در سال 2023 برسد.

احتمالاً با ورود پی پل به چین شاهد ورود رقبای دیگری نیز به بازار این کشور خواهیم بود. شرکت های آمریکایی مدت هاست برای ورود به این کشور تلاش کرده اند. نوامبر سال گذشته میلادی شرکت «آمریکن اکسپرس» (American Express) به اولین شرکت ارائه دهنده کارت اعتباری آمریکایی تبدیل شد که مجوز فعالیت در این کشور را دریافت می کند.

«مستر کارت» (Master Card) نیز اوایل سال جاری میلادی از برنامه های خود برای همکاری با یک شرکت چینی جهت ورود به بازار این کشور پرده برداشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mr Ali
    Mr Ali | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    ادمین عزیز پی پل نیستاااا خیلی ساله سر و کار داریم باهاش همه میگن پی پال

مطالب پیشنهادی