ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرفیس پرو ۷
تکنولوژی

مایکروسافت سرفیس پرو ۷ را معرفی کرد

مایکروسافت امروز در مراسم معرفی محصولات سرفیس خود، از نسل هفتم سرفیس پرو رونمایی کرد. این محصول جدید ظاهری مشابه نسل قبلیش دارد ولی چند بروزرسانی مهم را دریافت کرده است. اولین و مهم‌ترین تغییر ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۰ مهر ۱۳۹۸ | ۱۸:۱۱

مایکروسافت امروز در مراسم معرفی محصولات سرفیس خود، از نسل هفتم سرفیس پرو رونمایی کرد. این محصول جدید ظاهری مشابه نسل قبلیش دارد ولی چند بروزرسانی مهم را دریافت کرده است.

اولین و مهم‌ترین تغییر به وجود آمده در سرفیس پرو ۷، اضافه شدن پورت USB-C است که جایگزین پورت مینی دیسپلی شده است. با این کار مایکروسافت به صورت یکپارچه در تمامی دستگاه‌های خود از این پورت استفاده خواهد کرد. از دیگر درگاه‌های ورودی سرفیس پرو می‌توان به پورت USB-A، درگاه میکرو اس‌دی، پورت مخصوص کیبورد سرفیس و جک ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد.

تغییر دیگری که انتظارش را می‌کشیدیم نیز بهره‌مندی از نسل دهم چیپست‌های اینتل است. سرفیس پرو ۷ در مدل‌های Core i5، Core i3 و Core i7 به بازار عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند مدل‌های ۴ هسته‌ای را نیز برای دستگاه خود انتخاب کنند. همچنین نوع حافظه رم این دستگاه نیز دستخوش تغییر شده و اکنون از LPDDR4x استفاده می‌کند. میزان حافظه رم نیز می‌تواند ۴، ۸ و ۱۶ گیگابایت باشد.

سرفیس پرو ۷

صفحه نمایش سرفیس پرو ۷ از نوع پیکسل سنس ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن ۲۷۳۶ در ۱۸۲۴ پیکسلی است که با نسبت صفحه ۳ به ۲ عرضه می‌شود. مایکروسافت برای این دستگاه ۲ در ۱، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در قاب پشتی و یک وب‌کم ۵ مگاپیکسلی با پشتیبانی از ویندوز هلو در نظر گرفته است. هر دوی این دوربین‌ها قابلیت فیلم‌برداری 1080p را نیز دارند.

سرفیس پرو ۷ از شارژ سریع مایکروسافت نیز پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند در مدت یک ساعت، ۸۰ درصد باتری دستگاه خود را شارژ کنند. به گفته مایکروسافت این دستگاه ۱۰.۵ ساعت شارژدهی دارد.

وزن این دستگاه نیز ۷۷۰ گرم عنوان شده و فضای ذخیره‌سازی نیز از ۱۲۸ گیگابایت تا ۱ ترابایت قابل انتخاب است. سرفیس پرو ۷ در دو رنگ نقره‌ای و مشکی و با قیمت پایه ۷۵۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۰ مهر ۱۳۹۸

    پایه یعنی ۱۲۸ گیگ حافظه ۴ گیگ رم بعد ۷۵۰ دلار، عجب کلاه برداری

مطالب پیشنهادی