ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست لولا و سقوط گلکسی فولد؛ تناقض در نتایج [تماشا کنید]

نتایج تست سقوط و مقاومت لولای گلکسی فولد از راه رسیده‌اند. این نتایج هم حاوی خبر‌های خوب هستند و هم خبر‌ها‌ی بد به همراه دارند. سامسونگ پس از برطرف کردن اشتباهات اولیه‌اش در رابطه با ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

نتایج تست سقوط و مقاومت لولای گلکسی فولد از راه رسیده‌اند. این نتایج هم حاوی خبر‌های خوب هستند و هم خبر‌ها‌ی بد به همراه دارند. سامسونگ پس از برطرف کردن اشتباهات اولیه‌اش در رابطه با نمایشگر گلکسی فولد، این بار به وعده خود عمل کرده و این گوشی تاشو را با مقاومت بیشتری تولید کرده است.

گروه SquareTrade پس از تست گلکسی فولد، ادعای سامسونگ که می‌گوید این گوشی پس از ۱۲۰ هزار بار، باز و بسته شدن یا ۳ سال استفاده سنگین از گوشی همچنان سالم خواهد بود را تایید کردند. آن‌ها با استفاده از یک دستگاه، این گوشی را ۱۲۰ هزار بار باز و بسته کردند و تنها پس از بار ۱۸۵۰۰، چند پیکسل سوخته در گلکسی فولد مشاهده شد. در ادامه می‌توانید ویدیو جذاب این تست را مشاهده کنید:

سپس بعد از ۴۰ هزار بار، نمایشگر این گوشی دیگر کار نکرد و این گروه با استراحت دادن به گلکسی فولد، موفق شدند تا دوباره کارکرد نمایشگر را بازیابی کنند. پس از شروع مجدد تست، دیگر تا بار ۱۲۰ هزارم مشکلی برای گوشی پیش نیامد. البته پیکسل‌های سوخته، همچنان درست نشدند و لولای این گوشی هم کمی لق شد، البته قادر به حفظ کارکرد خود بود.

تست سقوط اما زیاد با گلکسی فولد با ملایمت رفتار نکرد. این گروه پس از رها کردن این گوشی از ارتفاع ۱.۸ متری (ارتفاع معمول صحبت کردن با گوشی) متوجه شدند که فارغ از این که گلکسی فولد با کدام نمایشگر به زمین برخورد می‌کند، دیگر قادر به ادامه کارکرد خود نیست و نمایشگر‌های آن، چه داخلی و چه خارجی همه شکستند.

 گلکسی فولد

این تست البته کمی نسبت به دیگر تست‌ها، در ارتفاع بیشتری صورت گرفته است. دیگر آزمایشات سقوط معمولا در ارتفاع ۱۵۰ سانتی متری انجام می‌گیرند. با این حال تست گروه SquareTrade در ارتفاع معمول ۱۵۰ سانتی متری هم موفقیت آمیز نبود و نمیشگر‌های گوشی خورد شدند.

در هر صورت کاربران این گوشی ۱۹۸۰ دلاری موظف هستند که به بهترین نحو از گوشی خود مراقبت کنند و شاید تعویض ۱۵۰ دلاری نمایشگر این گوشی، تنها تسکین بی‌اثری بر خسارات شدید وارد شده به این گوشی به حساب بیاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۱ مهر ۱۳۹۸

    اوه اوه يك بار بيافته واقعا كارش تمامه انگار!

مطالب پیشنهادی