ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و لیوایز نسل جدید ژاکت هوشمند Jacquard را معرفی کردند

دو سال پس از معرفی اولین ژاکت هوشمند Jacquard توسط گوگل و لیوایز، این دو شرکت در همکاری با یکدیگر نسل دوم این ژاکت هوشمند را با ویژگی های جدید معرفی کردند. شرکت کالیفرنیایی لیوایز ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۳۰

دو سال پس از معرفی اولین ژاکت هوشمند Jacquard توسط گوگل و لیوایز، این دو شرکت در همکاری با یکدیگر نسل دوم این ژاکت هوشمند را با ویژگی های جدید معرفی کردند.

شرکت کالیفرنیایی لیوایز قصد دارد دو مدل از ژاکت های بسیار محبوب Classic Trucker و Sherpa Trucker خود را در همکاری با گوگل و استفاده از پلتفرم Jacquard به مدل هوشمند تبدیل کند.

با گذاشتن تگ در آستین ژاکت می توان آنرا به یک صفحه نیمه لمسی تبدیل کرد

یکی از مهمترین تغییرات صورت گرفته در مدل جدید، کوچک تر شدن تگ ها هستند. می توان تگ های کوچکی که Jacquard Tag نام دارند، را در آستین ژاکت قرار داد و آن را به تلفن هوشمند وصل کرد. در واقع تگ ها آستین ژاکت را به یک صفحه نیمه لمسی تبدیل کرده تا به کمک آن برخی از کارها را بدون بیرون آوردن گوشی از جیب یا کیف انجام داد.

تگ ها از ژست های حرکتی نیز پشتیبانی کرده و می توان با ضربه زدن روی آستین یا پوشاندن کامل آن با دست، کارهای مختلفی مثل گوش دادن به موزیک یا پاسخ دادن به تماس های تلفنی را انجام داد. همچنین می توان آدرس یا زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) را دریافت کرد، وضعیت ترافیک را شنید و یا از فاصله دور شاتر دوربین گوشی را به کمک ژست های حرکتی کنترل کرد.

تگ های دومین نسل ژاکت هوشمند Jacquard
تگ ها در نسل جدید کوچک تر شده اند

به لطف تگ ها با درآوردن ژاکت و دور شدن از گوشی نیز اتصال قطع نخواهد شد و کاربر همچنان اعلانات را دریافت خواهد کرد. قرار است علاوه بر موارد ذکر شده ویژگی های دیگری نیز به در آینده به ژاکت اضافه شده و آن را هوشمندتر کنند.

ظاهر نسل جدید ژاکت هوشمند Jacquard نسبت به نسل قبل بهبود پیدا کرده و با توجه به مد روز طراحی شده و قیمت آن نیز کاهش پیدا کرده است. از همه مهم تر ظاهر آن همانند ژاکت های معمولی بوده و هوشمند بودن آن را یادآوری نمی کنند. این موضوع به دلیل کوچک شدن سایز تگ هاست که نسبت به قبل که بزرگ و ضخیم بودند، به طور قابل توجهی کوچک تر شده اند.

ژاکت هوشمند جدید Jacquard با شروع قیمت 198 دلار به بازار عرضه شده و قیمت آن با توجه به ویژگی ها تا 248 دلار بالا خواهد رفت. این ژاکت پاییز سال جاری میلادی در کشورهای انگلستان، آمریکا، استرالیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ژاپن به بازار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی