ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL فاش شد؛ چیپست قدرتمند و باتری نا امید کننده

مشخصات سخت افزاری کامل گوشی پیکسل 4 و پیکسل 4 XL فاش شده است و منبع منتشر کننده مدعی شده رسمی هستند. در لیست به عبارت جدید Pixel Neural Core برمی‌خوریم که به قابلیت جدید ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۱ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰

مشخصات سخت افزاری کامل گوشی پیکسل 4 و پیکسل 4 XL فاش شده است و منبع منتشر کننده مدعی شده رسمی هستند. در لیست به عبارت جدید Pixel Neural Core برمی‌خوریم که به قابلیت جدید چیپست برای پردازش تصاویر اشاره می کند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، پیکسل 4 همانند دیگر پرچمداران اندرویدی که در سال 2019 به بازار آمده اند از چیپست اسنپدراگون 855، حافظه رم 6 گیگابایتی و نمایشگر 90 هرتزی بهره می‌برد.

حال سایت 9to5Google مدعی شده مشخصات سخت افزاری رسمی جدیدترین تلفن های هوشمند گوگل را به دست آورده که علاوه بر تایید موارد فوق، جزییات جدیدی را از دو گوشی ذکر شده فاش می کند. یکی از نکات جالب توجه در این لیست، نوشته شدن عبارت «Pixel Neural Core» است که به استفاده چیپست از شبکه مصنوعی برای پردازش تصاویر اشاره می کند.

مشخصات کامل پیکسل 4 و پیکسل 4 XL لو رفت

طبق لیست، گوگل پیکسل 4 از نمایشگر Smooth Display اولد به ابعاد 5.7 اینچ با رزولوشن فول اچ دی پلاس با نرخ رفرش 90 هرتز و Ambient EQ بهره می برد. قلب تپنده آن چیپست قدرتمند اسنپدراگون 855 بوده و حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی آنرا همراهی می کنند.

دوربین دوگانه پیکسل 4 از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با تکنولوژی فوکوس خودکار Dual Pixel و حسگر 16 مگاپیکسلی تله فوتو تشکیل شده است. باتری 2800 میلی آمپر ساعتی بوده و اسپیکرها از نوع استریو هستند. امنیت این مدل همانند گوشی پیکسل 3 توسط چیپ مستقل Titan M تامین می شود. این گوشی از فیس آنلاک و شناسایی حرکات (Motion Sense) پشتیبانی کرده و با سیستم عامل اندروید و دریافت آپدیت های آن برای مدت سه سال به بازار عرضه می شود.

محتویات جعبه پیکسل 4

پرچمدار پیکسل 4 XL نیز از نمایشگری مشابه با پیکسل 4 بهره برده با این تفاوت که ابعاد آن 6.3 اینچ با رزولوشن +QHD است. باتری این مدل از ظرفیت بیشتری برخوردار بوده و 3700 میلی آمپر ساعت است. باقی مشخصات سخت افزاری این مدل از جمله چیپست، دوربین، حافظه رم و حافظه داخلی تفاوتی با پیکسل 4 ندارند.

علاوه بر فاش شدن مشخصات سخت افزاری پیکسل 4 و مدل XL، محتویات دقیق جعبه پیکسل 4 نیز لو رفته است. درون جعبه علاوه بر گوشی، کابل یک متری USB-C به USB-C، آداپتور 18 واتی USB-C، تبدیل USB-A به USB-C، سوزن خشاب سیم کارت و دفترچه راهنما قرار داده شده است. احتمالا مدلی که در آمریکا عرضه می شود، آداپتور هدفون یا ایرباد USB-C نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • switch mode
    switch mode | ۱۱ مهر ۱۳۹۸

    چرا باید ظرفیت باطری رو کم انتخاب کنن؟
    برام سواله؟

مطالب پیشنهادی