ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ لذت تجربه کال آو دیوتی با تلفن‌های همراه

خبر بزرگ این هفته را باید بدون شک انتشار رسمی و جهانی کال آف دیوتی موبایل دانست که بعد از پشت سر گذاشتن مرحله بتای موفق و استقبال گیمرها، بدون تاخیر و در تاریخ 9 ...

زینب عابدی راد
نوشته شده توسط زینب عابدی راد | ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

خبر بزرگ این هفته را باید بدون شک انتشار رسمی و جهانی کال آف دیوتی موبایل دانست که بعد از پشت سر گذاشتن مرحله بتای موفق و استقبال گیمرها، بدون تاخیر و در تاریخ 9 مهر برای اندروید و iOS در دسترس قرار گرفت. اگر شما هم بی صبرانه منتظر انتشار این عنوان موفق برای پلتفرم موبایل بودید می‌توانید کال آف دیوتی موبایل را همین حالا از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

چند ماه قبل بود که استودیوی Pixelbite Games به صورت رسمی بازی Xenowerk Tactics که در واقع یک عنوان استراتژی همزمان و اسپین آف بازی Xenowerk است را معرفی کرد. حالا این استودیو تریلری از بازی جدید خود منتشر و علاوه بر آن اعلام کرده که دارندگان دستگاه‌های iOS و اندرویدی می‌توانند هفته آینده و در تاریخ 18 مهر (10 اکتبر) به بازی دسترسی داشته باشند. از آنجایی که بازی‌های Pixelbite امتحان خودشان را تا به اینجا خوب پس داده‌اند بنابراین دلیل خوبی داریم که انتظار بالایی از Xenowerk Tactics داشته باشیم.

Call of Duty®: Mobile

کال آف دیوتی موبایل

اگر اخبار مرتبط با کال اف دیوتی موبایل را دنبال کرده باشید حتما در جریان هستید که اکتیویژن با تمرکز روی بخش چند نفره و مدهای محبوب فرنچایز کال آف دیوتی، این عنوان را برای موبایل‌ها توسعه داده است. علاوه بر مدهای دث مچ و زامبی 5 در برابر 5 بازیکن، کال آف دیوتی موبایل شامل مد بتل رویال 100 نفره هم می‌شود.

بازخوردهای فعلی بازی خبر از کنترل روان و مناسب و گرافیک خوب آن می‌دهد و علاوه بر این انتخاب مپ‌های آشنای سری کال آف دیوتی در این بازی به خوبی انجام شده و حس نوستالژی را در شما قلقلک خواهد داد. در حال حاضر عملکرد سرورهای بازی هم خوب گزارش شده و به ندرت در هنگام انجام بازی به صورت آنلاین با مشکلات فنی رو به رو خواهید شد. به نظر می‌رسد تا به اینجا همه چیز خوب است، با این حال کمبود پشتیبانی از کنترلر فیزیکی احساس می‌شود و امیدواریم اکتیویژن به زودی این امکان را هم برای بازی در نظر بگیرد.

Call of Duty®: Mobile

Call of Duty®: Mobile

سازنده: Activision Publishing, Inc. قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 1500 مگابایت زبان:

Roterra - Flip The Fairytale

روترا یک بازی پازلی جالب است که در آن باید در دنیای بازی تغییراتی ایجاد کرده و به این وسیله معماهای آن را حل و پیشروی کنید. شما کنترل پرنسس آنجلیکا را به عهده دارید و با تغییر دادن محیط اطراف، راهی برای عبور او به سمت هدف نهایی هر مرحله ایجاد می‌کنید. هر معما در بازی راه حل‌های متعددی دارد و همین مساله به آن قابلیت تکرار می‌بخشد.

محیط بازی به صورت مکعبی طراحی شده و با تغییر جهت یا چرخاندن مکعب‌ها راه عبور پرنسس باز می‌شود. کنترل در بازی روترا هم خوب است و اگر به دنبال یک بازی معمایی رنگارنگ و جدید می‌گردید می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرم کردنتان باشد.

Roterra - Flip The Fairytale

Roterra - Flip The Fairytale

سازنده: digitgames قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 22/364.4 مگابایت زبان:

Void Tyrant

Void Tyrant یک بازی استراتژی است که از مکانیزم جمع‌آوری کارت استفاده می‌کند. برای این بازی تک نفره بیش از 500 کارت و 3 کاراکتر منحصر بفرد در نظر گرفته شده و وجود امکان ساخت و ساز شهر در آن نشان از این دارد که بازی حداقل چند ساعتی از زمانتان را به خودش اختصاص خواهد داد. 

با ساختن شهر خودتان و آپگرید آن قدرت‌ها و ماجراجویی‌های جدیدی سر راهتان قرار می‌گیرند. بر اساس گفته‌های سازندگان، Void Tyrant را می‌توان در دسته بازی‌های روگ لایک قرار داد که با وجود ساز و کار ساده تجربه‌ای جدید از بازی‌های این سبک برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد.

Void Tyrant

Void Tyrant

سازنده: Armor Games قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 51/632.1 مگابایت زبان:

Gun Brothers

یک پلتفرمر دو بعدی ساید اسکرولر که در آن باید بدوید و شلیک کنید. بازی چند کلاس کاراکتر مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید و با پیشروی در بازی هیروهای جدیدی هم برایتان آزاد می‌شوند. این بازی در حال حاضر با نام Gun Brothers در پلی استور حضور دارد در صورتی که در اسکرین شات‌های بازی نام Metal Commando به چشم می‌خورد. بنابراین به نظر می رسد بازی در زمان انتشار تغییر نام داده باشد.

Gun Brothers

Gun Brothers

سازنده: TOPEBOX قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 62 مگابایت زبان:

Fly Sky High

یکی از سبک‌هایی که این روزها روی بورس است و بازیسازان زیاد به آن روی می‌آورند، رانرهای عمودی هستند که به جای حرکت افقی، کاراکتر یا جسم تحت کنترل را در صفحه عمودی نمایشگر به حرکت در می‌آورید. Fly Sky High هم با همین مکانیزم بازی می‌شود و در آن کنترل هوپیمایی را بر عهده دارید که باید در حین حرکتش، از موانع و تله‌ها دوری کرده و در عوض پاور آپ‌ها و ستاره هایی که سر راهتان قرار گرفته‌اند جمع‌آوری کنید.

گرافیک بازی برای یک عنوان رانر به اندازه کافی خوب است، با این حال احتمالا گیم پلی بازی بعد از مدتی برایتان خسته کننده خواهد شد. بنابراین شاید بهتر باشد این بازی را برای زمان‌های استراحت کوتاهتان در نظر داشته باشید.

Fly Sky High

Fly Sky High

سازنده: Vivid Games S.A قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS/اندروید حجم: 34/109 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Reza Dark
    Reza Dark | ۲۲ مهر ۱۳۹۸

    عالی بود مقاله خسته نباشید

  • mastap
    mastap | ۱۳ مهر ۱۳۹۸

    میشه لطف کنید و بگید که مثلا کال آف دیوتی توی ایران بالا نمیاد که آدم وقت و هزینه نزاره وقتی بازی لود نمیشه حتی با ویپی ان.ضعییییف ضعییییف

    • mahdi_asdn
      mahdi_asdn | ۱۳ مهر ۱۳۹۸

      داداش نسخه جهانیش اومده با پینگ 100 میتونی تجربش کنی

      • mastap
        mastap | ۲۱ مهر ۱۳۹۸

        میشه بگی از کجا دانلود کنم؟ من چنتارو امتحان کردم نشد

  • Mohy
    Mohy | ۱۳ مهر ۱۳۹۸

    پاراگراف گان برادرز مشکل املایی داره

مطالب پیشنهادی