ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست مقاومت آیفون 11 [تماشا کنید]

آیفون 11 با برچسب قیمت 700 دلاری ارزان قیمت ترین مدل در خانواده آیفون 11 است. آیا قیمت کمتر منجر به مقاومت فیزیکی کمتر می شود؟ «زک نلسون»، در یکی از تازه ترین تست های ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۰۰

آیفون 11 با برچسب قیمت 700 دلاری ارزان قیمت ترین مدل در خانواده آیفون 11 است. آیا قیمت کمتر منجر به مقاومت فیزیکی کمتر می شود؟ «زک نلسون»، در یکی از تازه ترین تست های خود میزان مقاومت آیفون 11 را بررسی کرده است.

«نلسون» پیش از شروع تست به نبود شارژر 18 واتی در جعبه آیفون 11 اشاره می کند. با اینکه این مدل از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند ولی با شارژر قدیمی 5 واتی به دست مشتری می رسد:

در اولین مرحله میزان مقاومت نمایشگر آیفون 11 در برابر خط و خش اندازه گیری می شود. در این گوشی همانند اکثر تلفن های هوشمند امروزی خط و خش ها در سطح 6 روی نمایشگر ظاهر شده و در سطح 7 عمیق تر می شوند.

خوشبختانه مقاومت آیفون 11 همانند آیفون XR بالاست. این مدل همانند مدل پرو و پرو مکس از شیشه مات در قسمت پشتی بهره نمی برد، ولی با این وجود کاتر نتوانست روی پنل شیشه ای براق آن خط بیندازد.

جالب است بدانید هزینه تعویض پنل پشتی آیفون 11 در صورت نداشتن گارانتی 400 دلار آب می خورد که با آن می توان یک گوشی اندرویدی خرید. دوربین دوگانه نیز مقاومت بالایی در برابر خط و خش نشان داد و در سطوح 7 و 8 خط ها پدیدار شدند. متاسفانه روکش ال ای دی فلش از جنس پلاستیک است.

حین تست به قابلیت ضد آب بودن آیفون 11 و پشتیبانی از استاندارد IP68 اشاره می شود که آن را تا عمق دو متری ضدآب می کند. در مقایسه، آیفون 11 پرو و مدل پرو مکس تا عمق چهار متری و تا مدت زمان 30 دقیقه ضدآب هستند. البته با توجه به قیمت گران و وجود نمک در آب دریا بردن آیفون 11 به ساحل فکر خوبی نیست.

نهایتاً فریم آلومینیومی آیفون 11 با اینکه مثل دو پرچمدار دیگر از جنس فولاد نیست ولی از تست خمیدگی سربلند بیرون آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی