ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ادوبی فتوشاپ المنتس ۲۰۲۰
نرم افزار و اپلیکیشن

فتوشاپ و پریمیر المنتس ۲۰۲۰ با امکانات جدید منتشر شدند

ادوبی امروز نرم افزارهای فوتوشاپ المنتس ۲۰۲۰ و پریمیر المنتس ۲۰۲۰ را منتشر کرد. نسخه ابتدایی از نرم افزار عکس و فیلم ادوبی از همین امروز همراه با قابلیت های تازه از جمله امکان انتخاب ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۰۰

ادوبی امروز نرم افزارهای فوتوشاپ المنتس ۲۰۲۰ و پریمیر المنتس ۲۰۲۰ را منتشر کرد. نسخه ابتدایی از نرم افزار عکس و فیلم ادوبی از همین امروز همراه با قابلیت های تازه از جمله امکان انتخاب سوژه تنها با یک کلیک، ویرایش های هدایت شده، رنگی سازی خودکار تصاویر سیاه و سفید، کاهش نویز ویدیوها و بسیاری دیگر در اختیار علاقمندان قرار دارد.

ادوبی که خبر انتشار این دو نرم افزار را امروز از طریق وبسایت خود به سمع و نظر مخاطبانش رساند در توضیح امکانات این دو اپ محبوب آورده است:

امسال ما تمرکزمان را روی موارد زیر قرار داده ایم:

  • اتوماسیون توسعه یافته با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی اختصاصی ادوبی موسوم به Sensei که شروع کار برای کاربران جدید را بسیار ساده می کند و همزمان امکانات هنری منعطفی را در اختیار کاربران قدیمی پریمیر می گذارد.
  • چهار ادیت هدایت شده جدید که به شما کمک می کنند آثار خود را با روش های تازه ای بسازید و همچنین افکت هایی که امکان سفارشی سازی شان وجود دارد تا دقیقا همان شکلی دیده شوند که شما می خواهید.
  • توانمندی های بهبودیافته برای کاربران در همه سطوح به منظور خلق میم، کولاژ و GIFهای کارتونی جدید و اشتراک گذاری آنها و همچنین ایجاد پروژه های جدید با امکان مرتب سازی پرینت عکس ها با کمک سرویس Prints & Gifts فوجی فیلم در فتوشاپ پریمیر

گزیده امکانات جدید فتوشاپ المنتس ۲۰۲۰

فتوشاپ المنتس ۲۰۲۰
ابزار رنگی سازی تصاویر سیاه و سفید
فتوشاپ المنتس ۲۰۲۰
انتخاب سوژه ها با یک کلیک
فتوشاپ المنتس ۲۰۲۰
نرم کننده پوست
  • رنگی سازی خودکار عکس ها: عکس های سیاه و سفید خود یا عکس های رنگی قدیمی را با کمک تکنولوژی هوش مصنوعی سنسی جان دوباره بدهید.
  • انتخاب سوژه با یک کلیک: به صورت خودکار سوژه موجود در عکس خود را صرفا با یک کلیک انتخاب کنید و افکت مورد نظرتان را روی آن اعمال کنید یا بخش انتخاب شده را از تصویر کراپ کرده و به عکس دیگر اضافه کنید.
  • نرم کردن صورت به صورت خودکار: با قابلیت نرم سازی پوست تکنولوژی هوش مصنوعی سنسی میتوانید کاری کنید که افراد به زیباترین شکل ممکن در تصاویر دیده شوند.
  • ادیت های هدایت شده: یاد بگیرید که چطور اشیاء ناخواسته و مزاحم را از عکس ها حذف کنید و افکت های خلاقانه به آنها اضافه نمایید.

پریمیر المنتس ۲۰۲۰ هم سه قابلیت جدید به شرح زیر دارد:

پریمیر المنتس ۲۰۲۰
بهبود ویدیوهای گرینی
  • بهبود ویدیوهای گرینی یا دانه دانه: با یک درگ و دراپ ساده افکت کاهش نویز روی ویدیوی مورد نظرتان کیفیت آن را بهبود بدهید.
  • تگ گذاری خودکار با اسمارت تگز: سوژه هایی نظیر غروب خورشید، تولد، سگ ها، گربه ها و چهره ها در ویدیوها طی فرایند ایمپورت کردنشان به صورت خودکار شناسایی می شوند تا پیدا کردنشان در مراجعه های بعدی ساده تر شود.
  • ویرایش های هدایت شده: یاد می گیرید چطور با جایگزین کردن آسمان های ساکن با آسمان های در حرکت ویدیوهای تایم لپس پویا و آسمان های متحرک در تصاویرتان بسازید و یک کلیپ عمودی یا عکس را به ویدیوی افقی و یا بالعکس تبدیل کنید.
پریمیر المنتس ۲۰۲۰
تبدیل آسمان ساکن به آسمان پویا

همانطور که در تصویر بالا می بینید امکان جایگزین کردن پس زمینه های ثابت با انواع متحرک یکی از جالب ترین قابلیت های اضافه شده به این نسخه محسوب می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی