ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی ریزر از کیبورد گیمینگ Huntsman Elite با سوییچ‌های اپتیکال

شکل ظاهری کیبورد Huntsman Elite تغییری نسبت به نسل قبلی نکرده و فقط در سخت افزار آن تغییراتی ایجاد شده که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از سوییچ های اپتیکال خطی اشاره ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۲ مهر ۱۳۹۸ | ۱۶:۳۰

شکل ظاهری کیبورد Huntsman Elite تغییری نسبت به نسل قبلی نکرده و فقط در سخت افزار آن تغییراتی ایجاد شده که از مهم ترین آنها می توان به استفاده از سوییچ های اپتیکال خطی اشاره کرد.

ریزر اوایل تیر ماه 97 از کیبوردهای گیمینگ سری Huntsman رونمایی کرد و تکنولوژی مکانیکی آنها را به کمال رساند. حال پس از گذشت تقریبا یک سال شاهد رونمایی از مدل جدید Huntsman Elite هستیم که در آن سوییچ های اپتیکال خطی به کار رفته است و مخصوص گیمرهایی تولید شده که دنبال کیبوردی نرم تر و بی صدا تر هستند.

کیبورد Huntsman Elite ریزر با سوییچ های اپتیکال

کمپانی ریزر سوییچ های اپتیکال را برای اولین بار در صفحه کلید Huntsman Tournament Edition به کار برده بود، بنابراین جای تعجب نیست که آنها را در مدل Huntsman Elite هم ببینیم.

سوییچ اپتیکال همانطور که از نامش پیداست به کمک تکنولوژی مبتنی بر مادون قرمز فشرده شدن کلیدها را با سرعت بیشتری تشخیص می دهد. همچنین در این تکنولوژی با حذف قطعات متحرک، سیگنال های فشرده شدن کلیدها با سرعت بیشتری به کامپیوتر منتقل می شوند.

ریزر ادعا می کند سوییچ مذکور سریع ترین سوییچی است که این شرکت تولید کرده و می تواند فشرده شدن کلیدها را با کمترین تاخیر ثبت کند. این شرکت همچنین مدعی شده سوییچ های اپتیکال تا دو برابر سرعت بیشتری در ثبت بازخورد کلیکی نسبت به سوییچ های مکانیکی دارند.

کیبورد Huntsman Elite ریزر

از دیگر ویژگی های کیبورد Huntsman Elite می توان به کابل USB-C قابل جدا شدن، قسمت مخصوص برای استراحت دست، حافظه داخلی برای ذخیره سازی پنج پروفایل و نورپردازی RGB اشاره کرد.

کیبورد Huntsman Elite با برچسب قیمت 199 دلار، صفحه کلید چندان ارزان قیمتی محسوب نمی شود ولی برای کسانی که به دنبال سرعت بالاتر بوده و در تورنمنت های مختلف شرکت می کنند، می تواند گزینه مناسبی باشد.

کیبورد Huntsman Elite از هم اکنون از طریق وب سایت ریز قابل خریداری است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی