ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Major III Voice
تکنولوژی

هدفون مارشال Major III Voice با پشتیبانی از دستیار گوگل معرفی شد

کمپانی سازنده تجهیزات صوتی مارشال، جدیدترین مدل هدفون‌های سری Major III با نام Major III Voice را معرفی کرده است. همان طور که از اسم این هدفون پیدا است، Major III Voice مجهز به دستیار گوگل ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی سازنده تجهیزات صوتی مارشال، جدیدترین مدل هدفون‌های سری Major III با نام Major III Voice را معرفی کرده است. همان طور که از اسم این هدفون پیدا است، Major III Voice مجهز به دستیار گوگل خواهد بود.

مهمترین و تنها تفاوت هدفون Major III Voice نسبت به مدل معمولی‌تر آن، پشتیبانی از دستیار گوگل است. کاربران با کمک فرامین صوتی می‌توانند بروزرسانی‌های ترافیکی و آب و هوایی را دریافت کنند و یا از دستیار گوگل درخواست تعویض آهنگ‌ها را داشته باشند.

همچنین مارشال شارژدهی این دستگاه را هم بهبود داده و مدعی شده است که در صورت شارژ بودن کامل Major III Voice، این هدفون می‌تواند ۶۰ ساعت مداوم آهنگ پخش کند که حدود دو برابر مدل معمولی‌تر خواهد بود.

در صورتی هم که باتری هدفون‌ Major III Voice تمام شد، کاربران می‌توانند به کمک جک ۳.۵ میلیمتری و کابل ارائه شده به همراه هدفون، به صورت بی‌وقفه به گوش دادن آهنگ‌های مورد علاقه خود بپردازند. همچنین کاربران می‌توانند به کمک کابل MicroUSB هدفون خود را شارژ کنند.

Major III Voice

هدفون Major III Voice قابلیت پشتیبانی از کدک AptX را نیز دارد تا کاربران صدای باکیفیت‌تری را از طریق بلوتوث دریافت کنند. همچنین درایور‌های ۴۰ میلیمتری این هدفون به همراه کدک AptX نوید پخش صدای با کیفیتی را می‌دهند.

از لحاظ ظاهری این هدفون تغییرات چندانی را به خود ندیده است. نمای بیرونی گوشی‌های هدفون Major III Voice، دارای طراحی خاص مارشال هستند و گوشی‌ها، از ابر‌های نرم استفاده می کنند. همچنین لولاهای 3D برای جابجایی راحت‌تر این هدفون‌ها در نظر گرفته شده‌اند. کاربران به کمک یک دکمه کوچک، می‌توانند آهنگ‌های خود را تعویض کرده یا به تماس‌های ورودی پاسخ دهند. همچنین کنترل دستیار گوگل نیز از طریق همین دکمه صورت می‌گیرد.

قیمت نهایی هدفون Major III Voice حدود ۱۷۰ دلار اعلام شده که تنها ۲۰ دلار از نسخه معمولی آن گران‌تر است. با توجه به بهبود‌های این هدفون، خرید Major III Voice نسبت به نسخه معمولی‌‌تر پیشنهاد می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی