ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی گیمینگ ایسوس زیر شکنجه؛ روگ فون 2 چه قدر مقاوم است؟ [تماشا کنید]

«زک نلسون» که در کانال یوتیوب «JerryRigEverything»گوشی های متنوع را تحت شکنجه آزمایش می کند این بار به سراغ ایسوس روگ فون 2 رفته تا مقاومت آن را بسنجد. ROG Phone II طراحی خاصی دارد. نمایشگر ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۳ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۵۹

«زک نلسون» که در کانال یوتیوب «JerryRigEverything»گوشی های متنوع را تحت شکنجه آزمایش می کند این بار به سراغ ایسوس روگ فون 2 رفته تا مقاومت آن را بسنجد.

ROG Phone II طراحی خاصی دارد. نمایشگر این پرچمدار توسط شیشه گوریلا گلس 6 محافظت می شود و پشت دستگاه هم از ترکیب شیشه و فلز ساخته شده. یکی از بخش های جذاب گوشی نورپردازی LED گوشی در قاب پشتی است.

نمایشگر این گوشی ابعاد 6.59 اینچی دارد و رزولوشن 1080 در 2340 را ارائه می دهد. علاوه بر این از استاندارد HDR10 و نرخ رفرش 120 هزتز پشتیبانی می کند. چیپست گوشی اسنپدراگون 855 پلاس است که در مقایسه با اسنپدراگون 855 تا 15 درصد توان پردازش گرافیکی بالاتری را ارائه می دهد.  روگ فون 2 اما چندان سبک نیست و با 240 گرم در بین سنگین ترین ها در این ابعاد به حساب می آید.

نمایشگر گوشی از مرحله 6 و بالاتر شروع به خط افتادن می کند. حسگر اثر انشگت زیر نمایشگر گوشی اما بعد از خط افتادن هم به درستی کار می کند. در تست خم شدن، با وجود سنگین بودن و قطر نه چندان کم گوشی شاهد اندکی خمش هستیم. با این حال این موضوع مشکلی در نمایشگر ایجاد نمی کند و هیچ بخش فلزی از روگ فون 2 هم نمی شکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی