ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اچ تی سی
کسب و کار

اعتراف مدیرعامل جدید اچ تی سی: نوآوری در حوزه موبایل را متوقف کرده‌ایم

اچ‌تی‌سی سال هاست که حال و روز خوبی ندارد و در گزارش مالی سه ماهه دوم 2019 هم خبر از ضرردهی مجدد داده. اما در اواخر شهریور ماه مدیر عامل شرکت تایوانی تغییر کرد تا ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۱۳:۴۱

اچ‌تی‌سی سال هاست که حال و روز خوبی ندارد و در گزارش مالی سه ماهه دوم 2019 هم خبر از ضرردهی مجدد داده. اما در اواخر شهریور ماه مدیر عامل شرکت تایوانی تغییر کرد تا شاید امیدها به بازگشت به دوران اوج را زنده کند. «Yves Maitre»، مدیر جدید اخیراً در مورد اشتباهات اچ‌تی‌سی اظهار نظر کرده و از توقف نوآوری در حوزه گوشی های هوشمند گفته است.

Maitre که قبلاً از مدیران اجرایی اپراتور Orange بوده فرصتی را داشته تا برای مدت ها اچ‌تی‌سی را از بیرون این شرکت نظاره کند. مدیرعامل جدید در این باره گفته:

«اچ‌تی‌سی نوآوری در سخت افزار گوشی های هوشمند را کرد... اپل، سامسونگ و اخیراً هواوی کارهای فوق العاده ای در زمینه سرمایه گذاری در سخت افزارهای خود انجام داده اند. ما این کار را نکردیم چرا که در نوآوری در حوزه واقعیت مجازی سرمایه گذاری کردیم.»

به عقیده او اچ‌تی‌سی در زمان بندی اشتباه کرده و اکنون هزینه آن را پرداخت می کند؛ با این حال Maitre می گوید که این شرکت همچنان دارایی های متعددی در زمینه نوآوری، تیم و ترازنامه ها را در اختیار دارد که به نظر او می توانند زمان بندی اشتباه شرکت را جبران کنند.

اچ تی سی

مدیرعامل جدید شرکت تایوانی پیش‌بینی می کند که عرضه واقعیت بسط یافته (XR) در 5 سال آینده بر موبایل ها غلبه خواهد کرد. XR نوعی واقعیت ترکیبی است که از ادغام شبکه های حسگرها و به منظور به اشتراک گذاری جهان های مجازی کاربرد دارد. Maitre می گوید که اچ‌تی‌سی تلاش می کند این زمان را کوتاه تر کند اما تطبیق کاربران با این موضوع یک مسئله کلیدی است.

برخلاف این که انتظار می رود این شرکت به بازارهای توسعه یافته علاقه داشته باشد اما به گفته مدیرعامل جدید، اچ‌تی‌سی به دنبال گوشی های پرچمدار با تمرکز بر کشورهای با تولید ناخالص ملی بالاتر است.

Maitre در نهایت اشاره کرده که اچ‌تی‌سی در ماه های آینده تلاش می کند به مشتریان امکان بازگشت به آنچه در آرزویش بودند را بدهد. در این زمنیه او به بهترین سخت افزار و قابلیت های عکاسی اشاره کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • javad_bat
    javad_bat | ۱۵ مهر ۱۳۹۸

    من بیشتر از نرم افزارش نا راضی ام که خاص بودن و اپ های خوبش رو دیگه نداره

  • Gol pesar
    Gol pesar | ۱۴ مهر ۱۳۹۸

    اره اچ تي سي به طور سنتي در ميان رده كمتر موفق هست و بازار هاي بالارده بيشتر با برند اش سازگار هست.

    اميدوارم اين برند اصيل دوباره به بازي برگرده...

مطالب پیشنهادی