ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیکسل ۴ به روش جدیدی برای فعال کردن دستیار گوگل مجهز می شود

به نظر می‌رسد درز اطلاعات پیکسل ۴ تمامی نخواهد داشت، زیرا گزارش‌های اخیر خبر از ویژگی جدید دستیار گوگل می‌دهند. به کمک این قابلیت جدید می‌توانید گوشی را بلند و با دستیار گوگل صحبت کرده ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۰۹:۳۹

به نظر می‌رسد درز اطلاعات پیکسل ۴ تمامی نخواهد داشت، زیرا گزارش‌های اخیر خبر از ویژگی جدید دستیار گوگل می‌دهند. به کمک این قابلیت جدید می‌توانید گوشی را بلند و با دستیار گوگل صحبت کرده و درخواست‌های خود را از طریق فرامین صوتی به پیکسل ۴ منتقل کنید.

گوگل تا به حال دو روش مختلف برای فعال کردن دستیار صوتی گوگل در گوشی‌های پیکسل خود تعبیه کرده بود. یکی از آن‌ها همان روش معمول صدا زدن گوگل است که کاربران با گفتن واژه «Hey Google» می‌توانند دستیار صوتی را فعال کنند. روش دیگر مخصوص گوشی‌های پیکسل ۲ و ۳ بود که به کمک قابلیت «Active Edge» کاربران می‌توانند با فشار دادن قاب کنار گوشی، دستیار گوگل را فعال کنند.

دستیار گوگل

روش سومی که درز کرده نیز به مجموع این دو اضافه خواهد شد ولی احتمالا باعث سردرگمی و فعال شدن اشتباهی دستیار گوگل می‌شود. بسیاری از کاربران در طول روز بار‌ها گوشی خود را بلند کرده و تصور کنید که هر بار این قابلیت فعال شود. احتمالا گوگل نیز از این شرایط مطلع است و تنها به بلند کردن گوشی بسنده نخواهد کرد.

احتمالا گوگل با ترکیب کردن قابلیت فشار دادن و بلند کردن، روش جدیدی را برای فعال کردن این قابلیت ابداع کند. با این حال انتظار می‌رود که پیکسل ۴ با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی قیمتی در حدود ۷۹۰ دلار و پیکسل ۴ XL نیز حدود ۹۰۰ دلار برای همین مقدار ظرفیت، آب خواهد خورد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت ۱۱۵ دلار اضافه‌تر، ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی را خریداری کنند.

دستیار گوگل

به نظر می‌رسد که گوگل علاوه بر قابلیت‌ها و توانایی عکاسی و پردازشی پیکسل ۴، روی ویژگی‌های انحصاری دستیار گوگل برای خانواده پیکسل نیز حساب ویژه‌ای باز کرده است. البته زمان زیادی تا معرفی رسمی پیکسل ۴ نمانده و همچنین گوگل تقریبا چیزی برای حدس نیز باقی نگذاشته است. به هر حال ۲۳ مهر تکلیف این گوشی نیز مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی