ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

چرا سایت‌های دانلود فیلم و سریال بسته شد؟ [تماشا کنید]

احتمالا اخبار این روزها و بلایی که سر سایتهای دانلود فیلم آمده را از ویجیاتو خوانده‌اید، اگر هم نخوانده‌اید نگران نباشید، در این ویدئو، زیر سه دقیقه مروری جامع و کوتاه به وقایع پیش آمده ...

ویجیاتو
نوشته شده توسط ویجیاتو | ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | ۲۳:۰۰

احتمالا اخبار این روزها و بلایی که سر سایتهای دانلود فیلم آمده را از ویجیاتو خوانده‌اید، اگر هم نخوانده‌اید نگران نباشید، در این ویدئو، زیر سه دقیقه مروری جامع و کوتاه به وقایع پیش آمده داشتیم تا بفهمیم دقیقا چه شد، چرا اینجوری شد و در نهایت احتمالا کار به کجا خواهد کشید: آیا کاربران به تورنت کوچ خواهند کرد یا حاضر هستند با پرداخت هزینه‌ای حق اشتراک از سایتهای دانلود فیلم و سریال خریداری کنند و آنها را به این روش زنده نگه دارند و مدیران این سایت‌ها نیز پی مشکلات احتمالی قانونی را به تن بمالند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۵ مهر ۱۳۹۸

    اکثر این سایتهای استریم داخلی هیچ ارزشی برای کپی رایت قائل نیستند فقط دنبال انحصار و کاسبی هستند فیلمهای خارجی و... رو از جای دیگه مفتی دانلود میکنند در صورت نیاز یا آنرا دوبله میکنن یا زیرنویس بهش میچسبونن جالبه در بعضی دوبله ها محتوای آنرا سانسور و تحریف میکنند بعد میگن حمایت از کپی رایت و اینجور مزخرفات! (اگه محتوای این سایتها فقط داخلی باشه کپی رایت معنی داره و درسته ولی برای محتوای خارجی حرف چرتی بیش نیست)
    در سینماهای داخل هم که فیلمهای روز دنیا پخش نمیشه که ملت برن ببینن...
    نتفلیکس هم که دسترسی ایران رو نبسته خود بلکه این جماعت دسترسی مردم به نتفلیکس قطع کرده اند و گرنه اگه ما هم دسترسی به نتفلیکیس و سایتهای مشابه را داشته باشیم مثل اکثر مردم دنیا به جای دانلود فیلم و سریال و ... با اشتراک ماهیانه پایین هر محتوایی که بخواهیم از طریق نتفلیکس و .... از رده سنی پایین تا بزرگسال با کیفیتهای مختلف در اختیارمونه..و پولی هم به این مفتخورها و لاشخورهای داخلی نمیدیم ....بزرگترین مشکل و بدبختی ما این مزخرفات ایدئولوژیکه که همه چیز را به گند کشیده... و گرنه همه چی به مرور قابل حله

  • amirhafezi
    amirhafezi | ۱۵ مهر ۱۳۹۸

    اول بگم که من هیچ ارتباطی با نماوا و فیلیمو ندارم (البته از هر دو اکانت دارم و به لطف تورنت در جوونی آرشیو خوبی از سینمای جهان جمع آوری کردم) اما درد اینجاست که اون دسته از کاربرانی که شمشیر رو برای نماوا و فیلیمو از رو بستن، اطلاعاتی در مورد کسب و کارهای آنلاین ندارن. اونها از ROI و نرخ ریزش و هزینه های جانبی و KPI چیزی نمی دونن. خیلی ساده میان به یه کسب و کار انگ می زنن و تلاش می کنن تا ارث نداشته ی پدرشون رو با خشم و تنفر از اون سرویس دهنده بگیرن. در صورتی که اون سرویس دهنده ذره ای به زندگی اونها کاری نداره، همه اش تلاش می کنن تا در روند کسب و کارش خللی ایجاد کنن. اینو من هر روز می بینم و با پوست و استخوونم تجربه اش کردم. شاید باور نکنید، اما هزینه ی ورود و ثبت نام یک کاربر برای نماوا (اگر اشتراک رو خریداری کنه)، شاید (حدس می زنم) از پولی که اون کاربر برای یک سال استفاده از سرویس پرداخت می کنه بیشتره! سعی کنید از بالا همه چیز رو ببینید و تنها منافع خودتون رو لحاظ نکنید.

  • amirhafezi
    amirhafezi | ۱۵ مهر ۱۳۹۸

    راستش اون ادمین سایت دانلود که اسمی از نماوا برد، خواسته یا ناخواسته پای VOD ها را به چیزی باز کرد که ربطی بهشون نداشت. هنوز هستن کسایی که ماجرا رو از چشم نماوا می بینن. پیش از اینکه تاینی به وجود بیاد، ما از تورنت فیلم دانلود می کردیم. خبرهایی می رسید که سرورهای پایرت رو در بلژیک یا سوئد یا شرق آسیا گرفتن و یه بخش زیادی از محتوا از بین رفته. اما یادم نمیاد مثلا به پلیس بلژیک حمله کرده باشیم یا به نتفیلیکس یا ناشرهایی مثل کلمبیا و یونیورسال توهین کرده باشیم (اون زمان ناشرها از پلیس می خواستن تا دیتاسنترهای اصلی تورنت رو جمع کنن که پایرت ها (دزد دریایی) معروف ترین هاشون بودن)
    مردم ایران از خودشون متنفرن! برای همین رفتن توی اکانت نتفلیکس و ناشرها، زیرآب نماوا رو زدن. این واقعیته. همین حالا زیر کامنت ها به هم فحش میدن. نمیدونم این حجم از تنفر بین کاربرهای ایرانی برای چیه! اما نکته اینه که سرویس هایی مثل نماوا و فیلیمو با سختی زیادی دارن کار می کنن و نیاز به حمایت جدی دارن. حمایتی که حقشونه و باید بیشتر از حمایتی باشه که ما نثار سایت های دانلود غیر قانونی می کنیم.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی