ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

روترهای Linksys به قابلیت پایش محیط از طریق امواج وای فای مجهز شدند

کمپانی لینک سیس (Linksys) سرویس جدیدی به نام Linksys Aware را معرفی کرد که با دریافت داده های سیستم شبکه توری Velop امنیت خانه را از طریق امواج وای فای تامین می کند. سرویس فوق ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

کمپانی لینک سیس (Linksys) سرویس جدیدی به نام Linksys Aware را معرفی کرد که با دریافت داده های سیستم شبکه توری Velop امنیت خانه را از طریق امواج وای فای تامین می کند.

سرویس فوق برای کاربرانی طراحی شده که می خواهند امنیت منزل خود را بدون استفاده از دوربین های نظارتی یا سنسورها بالا ببرند. این سرویس حرکت های مشکوک را به کمک امواج وای فای تشخیص داده و در صورتی که صاحب خانه در منزل حضور نداشته باشد از طریق اپلیکیشن لینک سیس به او نوتیفیکیشن ارسال می کند.

لینک سیس در مورد کارکرد دقیق تکنولوژی Linksys Aware اطلاعات زیادی منتشر نکرده ولی در سیستم های تشخیص حرکت، شبکه توری (Mesh Network) با تحلیل امواج وای فای میزان نویز آنها را حین برخورد با دیوارهای خانه اندازه گیری می کند. در این سیستم اگر فردی وارد منزل شود در الگوی امواج وای فای تغییر ایجاد شده و روتر آنها را تشخیص می دهد.

نوتیفیکیشن ها قابلیت غیرفعال کردن را داشته و می توان میزان حساسیت آنها به حرکت را تنظیم کرد تا از به صدا در آمدن بی مورد دزدگیر جلوگیری شود.

 

در سیستم Linksys Aware لینک سیس می توان به داده های حرکت در خانه تا 60 روز دسترسی داشت
تاریخچه حرکت ها تا 60 روز ذخیره شده و می توان به داده های ساعتی، روزانه و هفتگی دسترسی داشت.

سیستم مورد بحث توانایی ذخیره داده های مربوط به حرکت تا 60 روز را داشته و می توان از طریق اپلیکیشن به داده های ساعتی، روزانه و هفتگی دسترسی داشت. از سیستم مذکور می توان علاوه بر دزدگیر، به عنوان دستیار برای مراقب از سالمندان از راه دور نیز استفاده کرد.

سرویس Linksys Aware از امروز برای روترهای Velop در بیشتر کشورها قابل فعال سازی بوده و سرانجام برای روتر مش های سازندگان دیگر نیز در دسترس خواهد بود. کاربران می توانند با به روز رسانی روترهای خود و دریافت اپلیکیشن لینک سیس که برای اندروید و iOS منتشر شده، تا 90 روز به طور رایگان از این سرویس استفاده کنند. پس از این مدت می توان با پرداخت 2.99 دلار به صورت ماهانه یا 24.99 دلار به شکل سالانه از این سرویس بهره مند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی