ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ردمی 8 با چیپست اسنپدراگون 439 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

از مشخصات ردمی 8 می توان به دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت و همچنین حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر نسبت به ردمی 8A اشاره کرد. ردمی 8 از یک نمایشگر 6.22 اینچی از نوع ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۷:۲۶

از مشخصات ردمی 8 می توان به دوربین دوگانه، حسگر اثر انگشت و همچنین حافظه رم و حافظه داخلی بیشتر نسبت به ردمی 8A اشاره کرد.

ردمی 8 از یک نمایشگر 6.22 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. این نمایشگر دارای ناچ قطره ای شکل بوده و دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی با ضریب اف 2.0 را در خود جای داده است.

در پنل پشتی شاهد پیکربندی دوربین دوگانه هستیم که شامل سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX 363 با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 با اندازه پیکسل 1.4 میکرون و فوکوس خودکار دوگانه است. این سنسور را یک حسگر 2 مگاپیکسلی عمق سنج همراهی می کند. حسگر اثر انگشت زیر دوربین دوگانه قرار گرفته است.

ردمی 8 در رنگ های آبی، مشکی و قرمز به بازار عرضه خواهد شد

هوش مصنوعی دوربین توانایی تشخیص محیط را داشته و کاربر می تواند از بین 33 پروفایل شامل حیوانات، گیاهان و منظره گزینه دلخواه را انتخاب کند. همچنین 6 حالت مخصوص کشور هند در گوشی تعبیه شده است.

ردمی 8 همانند ردمی 8A که حدوداً دو هفته پیش معرفی شد، از چیپست اسنپدراگون 439 بهره می برد؛ با این تفاوت که میزان حافظه رم و حافظه داخلی افزایش پیدا کرده است. خریدار می تواند این گوشی را با حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی سفارش دهد.

باتری ردمی 8 ظرفیتی برابر با 5000 میلی آمپر ساعت دارد. این باتری از تکنولوژی شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند ولی شارژر درون جعبه از نوع 10 واتی است. از دیگر ویژگی های این میانرده می توان به رادیو FM بیسیم، جک 3.5 میلیمتری هدفون، IR Blaster و گواهینامه P2i اشاره کرد.

ردمی 8 در رنگ های آبی (Sapphire Blue)، مشکی (Onyx Black) و قرمز (Ruby Red) با شروع قیمت 112 دلار برای مدل 3/32 گیگابایتی و 126 دلار برای مدل 4/64 گیگابایتی از تاریخ 12 اکتبر (20 مهر ماه) در هند به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی مذکور با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در اوکراین نیز به بازار عرضه شده و به قیمت 181 دلار در ویترین فروشگاه های این کشور یافت خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی