ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت برقراری تماس با اپ Your Phone برای برخی از کاربران ویندوز 10 فعال شد

مایکروسافت امروز اعلام کرد که پشتیبانی از اپ Your Phone به نسخه پیش نمایش ویندوز 10 بیلد 18999 (20H1) اضافه شده و کاربران می توانند از طریق دسکتاپ تماس بگیرند. اواسط شهریور ماه خبر قابلیت ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ مهر ۱۳۹۸ | ۱۹:۰۰

مایکروسافت امروز اعلام کرد که پشتیبانی از اپ Your Phone به نسخه پیش نمایش ویندوز 10 بیلد 18999 (20H1) اضافه شده و کاربران می توانند از طریق دسکتاپ تماس بگیرند.

اواسط شهریور ماه خبر قابلیت برقراری تماس از طریق دسکتاپ در ویندوز با اپ Your Phone منتشر شد. حال این با عرضه نسخه پیش نمایش (Insider Preview) ویندوز 10 این قابلیت سرانجام در دسترس قرار گرفته است.

اپ your phone با قابلیت برقراری تماس به ویندوز 10 آمد

برای بهره مندی از قابلیت فوق، باید گوشی با سیستم عامل اندروید 7 یا بالاتر داشته و اپلیکیشن Your Phone را دریافت کرد. طبق آنچه که مایکروسافت در وبلاگ خود اعلام کرده، می توان به کمک اپ مذکور کارهای زیر را انجام داد:

  • پاسخ‌دهی به تماس های تلفنی در دسکتاپ
  • برقراری تماس از طریق شماره گیر یا لیست مخاطبین در دسکتاپ
  • رد تماس در دسکتاپ با امکان ارسال پیام کوتاه یا روانه کردن آنها به پیام‌گیر صوتی گوشی
  • دسترسی به تاریخچه تماس ها در دسکتاپ که با کلیک کردن روی هر کدام شماره تماس به طور اتوماتیک در شماره گیر ظاهر می شود
  • انتقال بی وقفه تماس ها بین گوشی و دسکتاپ

برای بهره مندی از قابلیت برقراری تماس باید علاوه بر داشتن گوشی با اندروید 7 یا بالاتر، سیستمی با پشتیبانی از بلوتوث، بیلد 10H1 و همچنین بیلد 18362.356 ویندوز 10 را داشت.

مایکروسافت به آرامی به دنبال سازگاری بیشتر گوشی های اندرویدی با ویندوز 10 است و عرضه اپ Your Phone از آخرین اقدامات این شرکت محسوب می شود. غول نرم افزاری دهم مهر ماه در رویداد سخت افزاری خود از سرفیس Duo با سیستم عامل اندروید رونمایی کرد که برای این شرکت تصمیمی غیرمتعارف است.

مایکروسافت اعلام کرده که قابلیت برقراری تماس با اپ Your Phone ابتدا برای کاربران اینسایدر که بیلد 19H2 یا جدیدتر را دارند منتشر می شود. هنوز از تاریخ عرضه قابلیت مذکور برای همه کاربران اخباری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی