ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

ساخت کلانتری سیار؛ جدیدترین پروژه خودروسازان کشور

ظاهرا نیروی انتظامی با هدف تسریع در خدمات رسانی به اقشار اجتماعی، راه اندازی 100 کلانتری سیار را در دستور کار خود قرار داده و یکی از خودروسازان نیز تولید این کلانترهای متحرک را بر ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

ظاهرا نیروی انتظامی با هدف تسریع در خدمات رسانی به اقشار اجتماعی، راه اندازی 100 کلانتری سیار را در دستور کار خود قرار داده و یکی از خودروسازان نیز تولید این کلانترهای متحرک را بر عهده گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از قرارداد پلیس با یکی از خودروسازها برای تولید کلانتری‌های سیار خبر داد و گفت: «هم اکنون به لحاظ اعتبار موجود، ساخت ۳۰ دستگاه کلانتری سیار را به این خودروساز سفارش داده‌ایم.»

سردار محمد شرفی درباره استفاده از کلانتری‌های سیار در سطح کشور اظهار کرد: «معاونت آماد و پشتیبانی پلیس پیشگیری با یکی از سازندگان خودرو در اصفهان قراردادی برای تهیه خودروهای کلانتری‌های سیار بسته است.»

کلانتری سیار

با توجه به گفته های وی و در راستای افزایش امنیت و آرامش مردم توسعه کلانتری های ثابت و سیار بر حسب نیاز هر منطقه، به ویژه مناطق حاشیه نشین در دست کار است. منابع ایجاد و راه اندازی این کلانتری‌ها از محل‌های مختلف مشخص شده، اما عدم تامین اعتبارات، مهمترین مشکل نیروی انتظامی برای به نتیجه رسیدن این برنامه است.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا همچنین افزود: هم اکنون به لحاظ اعتبار موجود، ساخت 30 دستگاه کلانتری سیار را به این خودروساز سفارش داده‌ایم.

وی همچنین به هدف‌گذاری پلیس برای هوشمندسازی تمام ابعاد نیروی انتظامی در طی سه سال آینده اشاره و تصریح کرد: «با هوشمندسازی پلیس در پی این هستیم در منطقه حرف نخست را بزنیم و در جهان نیز رقابت خوبی با سایر کشورها داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • milad
    milad | ۱۸ مهر ۱۳۹۸

    هوشمند سازی!!آخه شما اصلا انسانی؟؟اصلا عقل تو کلتون هست؟؟تا الان وحشی گری هاتون کم بود؟؟حالا میخواید بیشترش کنید؟؟

مطالب پیشنهادی