ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن SimDif؛ طراحی وبسایت در گوشی

حضور در فضای اینترنت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و داشتن یک وبسایت شخصی می‌تواند همیشه باعث حرفه‌ای تر شدن کار‌ها شود. اما طراحی وبسایت کار ساده‌ای نیست و برای این که بتوانید یک ...

مانی میرجوادی
نوشته شده توسط مانی میرجوادی | ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۲۰:۰۰

حضور در فضای اینترنت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و داشتن یک وبسایت شخصی می‌تواند همیشه باعث حرفه‌ای تر شدن کار‌ها شود. اما طراحی وبسایت کار ساده‌ای نیست و برای این که بتوانید یک وبسایت خوب و کامل داشته باشید باید دانش برنامه نویسی خود را افزایش دهید. طراحی سایت در گوشی حتی با دانش کد نویسی کار بسیار سخت و دشواری به شمار می‌رود اما با استفاده از اپلیکیشن Website Builder for Android این مشکل تا حدی رفع می‌شود.

در این مطلب قصد داریم به معرفی اپلیکیشن جالب و کاربردی Website Builder for Android یا SimDif بپردازیم. همانطور که از نامش پیداست اپلیکیشن یاد شده به شما کمک می‌کند تا با استفاده از گوشی یا تبلت اندرویدی‌تان وبسایتی ساده و مطابق میل خود را طراحی کنید. اگر به دنبال داشتن یک سایت شخصی با امکانات اولیه و رایگان هستید این مطلب را از دست ندهید.

امکان طراحی وبسایت در گوشی بدون حتی یک خط کد نوشتن یکی از رویاهایی است که بسیاری از شرکت‌ها به دنبال عملی کردنش هستند. یکی از نرم افزار‌های خوب این حوزه SimDif نام دارد که در پلی استور از عنوان Website Builder for Android‌ استفاده می‌کند. نرم افزار یاد شده هدف اصلی خود را امکان ارائه پلتفرمی کاملا ساده و کاربر پسند برای طراحی وبسایت قرار داده است.

به محض ورود به این اپلیکیشن باید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از این به بیشتر امکانات قابل توجه این اپلیکیشن به صورت کاملا رایگان دسترسی پیدا خواهید کرد. ابتدا باید تم کلی وبسایت خود را مشخص کنید و بعد از آن قادرید المان‌های مختلف آن را در بخش‌های متفاوتی که دارد تغییر دهید.

به طور کلی می‌توان گفت SimDif اجازه انجام هرکاری را به شما می‌دهد. از امکان تغییر تصاویر هدر‌ و فوتر گرفته تا فونت مورد استفاده در مطالب وبسایت. شما می‌توانید منویی خاص ایجاد کنید و نحوه نمایش آن را تغییر دهید. حتی قادرید یک بافت خاص به پس زمینه وبسایت خود اختصاص دهید تا جلوه بهتری داشته باشد.

برای تغییر هدر‌ها هم می‌توانید خودتان تصاویر مد نظر را آپلود کنید و هم از تصاویر از پیش آماده شده موجود در آلبوم SimDif بهره‌مند شوید. این تصاویر به خوبی با پس زمینه هماهنگ هستند و عمدتا عکس‌هایی را در این بخش مشاهده می‌کنید که از کیفیت و ظاهر بسیار مطلوبی برخوردارند. بعد از انتخاب تصاویر امکان جابجایی و تغییر رزولوشنشان را هم خواهید داشت.

اتفاق مشابه برای فوتر‌ها وجود دارد. همچنین در هر بخشی از محتویات بدنه وبسایت می‌توانید موارد بیشتری را اضافه کنید. از امکان قرار دادن تصاویر دلخواه تا امکان مشخص کردن نوشته‌ها و همچنین درج ویدیو‌های مختلف در بدنه وبسایت. SimDif به خوبی صفحات مورد نیاز وبسایت‌ها را شناسایی کرده و قالب‌های قابل توجهی را برای بخش About Us یا درباره ما ترتیب دیده.

شما می‌توانید به راحتی آیکون‌های مد نظر خود از شبکه‌های اجتماعی را در آن وارد کنید و سپس با ارائه لینک صفحه خود در صفحات مجازی، آیکون‌ها را واکنش‌گرا نمایید. به این صورت که مخاطبین با ورود به وبسایت شما بتوانند با کلیک روی این آیکون‌ها وارد صفحه مجازی شما شوند. امکان درج لینک در هر بخشی از SimDif وجود دارد.

شاید در نگاه اول فکر کنید اکثر قالب‌های طراحی شده در این وبسایت برای دسکتاپ هستند، اما اینطور نیست. اگر از تبلت استفاده کنید از همان ابتدا نگاهی کلی و دقیق از وبسایت خواهید داشت. دلیل آن این است که در تبلت رزولوشن بزرگتری از اپلیکیشن را مشاهده می‌کنید. در گوشی‌ها عمدتا قالب نمایش داده شده در ابعاد تلفن‌های هوشمند به شما نمایش داده خواهد شد.

اما SimDif نشان می‌دهد که به خوبی مطلع است که این روز‌ها بسیاری از افراد برای گشت و گذار در اینترنت به جای کامپیوتر از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل تلاش کرده تا همه قالب‌های خود را ریسپانسیو طراحی کند؛ به این معنی که وبسایت‌ها هم در صفحات کوچک و هم در صفحات بزرگ از جلوه بسیار خوبی برخوردار باشند.

در حین طراحی وبسایت در گوشی، گزینه‌ای در تصویر نمایش داده می‌شود که می‌توانید با انتخاب آن حالت نمایش وبسایتتان در گوشی و دسکتاپ را مشاهده کنید. سپس قادرید به صورت مجزا هرکدام از بخش‌های مد نظرتان را در رزولوشن‌های مختلف تغییر دهید. همچنین این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی بخش‌های مختلف وبسایت خود را شخصی سازی کنید.

اما این پایان ویژگی‌ها و امکانات قابل توجه SimDif‌ نیست. این اپلیکیشن اکثر امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد اما علاوه بر این، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند به صورت رایگان وبسایت خود را به صورت آنلاین در اختیار دیگران قرار دهند. البته در صورت استفاده از این ویژگی نام وبسایتتان با پسوند simdif.com نمایش داده خواهد شد.

ممکن است دامنه و هاست مد نظر خود را خریداری کرده باشید و بخواهید تنها از SimDif برای طراحی وبسایت خود بهره‌مند شوید. در این صورت کافیست ابتدا وبسایت خود را طراحی کنید و سپس از طریق اپلیکیشن وبسایت طراحی شده خود را به صورت آنلاین در اختیار مخاطبینتان قرار دهید. انجام این کار هم در SimDif به صورت رایگان امکان پذیر است. تنها موضوع پرمیوم و پولی در اپلیکیشن یاد شده عدم امکان قرار دادن E-Commerce یا فروشگاه در وبسایت است.

به طور کلی می‌توان گفت SimDif می‌تواند پلتفرمی بسیار مناسب برای طراحی وبسایت‌های ساده باشد. البته ناگفته نماند که این اپلیکیشن محدودیت‌های قابل توجهی دارد چرا که هر چه باشد برای طراحی یک وبسایت همه جانبه و قدرتمند باید دانش کدنویسی داشته باشید. اما SimDif می‌تواند به شما کمک کند تا وبسایتی بسیار ساده و کاربردی برای خود طراحی کنید.

Website Builder for Android

Website Builder for Android

سازنده: Simple Different Co Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 8.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • milaad220
    milaad220 | ۱۹ اسفند ۱۴۰۲

    بسیار مکفی و جامع توصیف کردید همونطور که این چندساله اینجانب تجربش کردم منتها، دلیلشو نمیدونم اما چند وقتیه سرور اصلی سایت simdif غیرفعال شده و دیگ کار نمیکنه متاسفانه، اینم یکی ازون خوش اقبالیه مشهور ما ایرونیاس.😁🤪

  • Reza
    Reza | ۱۹ مهر ۱۳۹۸

    خیلی باحاله ، بعد از اینکه حساب کاربری ساختید و از طریق ایمیل فعال شد هم میشه از طریق اپلیکیشن و هم از طریق وبسایت سیم دیف پیج تونو ادیت کنین

مطالب پیشنهادی