ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل در حال ساخت مدل 5G گوشی پیکسل 4 است

در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، غول موتورهای جستجو اپل را در مسابقه عرضه پرچمدار با مودم 5G در ایالات متحده شکست خواهد داد. بنا بر گزارشی که سایت Nikkei Asian Review دیروز منتشر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۸ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۳۰

در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، غول موتورهای جستجو اپل را در مسابقه عرضه پرچمدار با مودم 5G در ایالات متحده شکست خواهد داد.

بنا بر گزارشی که سایت Nikkei Asian Review دیروز منتشر کرده، پیکسل 4 5G در حال حاضر مراحل آزمایشی را در چین پشت سر می گذارد و احتمال دارد هفته آینده و در خلال رویداد پیکسل از آن رونمایی شود. یک منبع نزدیک به سایت مذکور در این رابطه می گوید:

«تولید انبوه دو تلفن هوشمند [پیکسل 4] در حال حاضر آغاز شده و روند صادرات آنها بعد از معرفی در رویداد پیکسل در هفته آینده آغاز خواهد شد. گوگل همچنین در حال کار روی مدلی از این گوشی با تکنولوژی 5G است که در حال حاضر مراحل آزمایشی را پشت سر می گذارد.»

منبع فوق در ادامه می گوید احتمال دارد معرفی پیکسل 4 5G در بهار سال آینده اتفاق بیفتد و غول موتورهای جستجو در کنار آن از یک پیکسل ارزان قیمت هم رونمایی کند.

گوگل در حال کار روی پیکسل 4 5G است

اگر گوگل گوشی با مودم 5G به بازار بفرستد، به عنوان اولین شرکت آمریکایی پا به این عرصه گذاشته و رقبایی همچون اپل، سامسونگ و هواوی را به مبارزه دعوت خواهد کرد. گوگل با این کار به جنگ بزرگ ترین رقیب خود در ایالات متحده در زمینه موتورهای جستجو و نرم افزار یعنی مایکروسافت هم می رود که هفته گذشته با سرفیس Duo به دنیای تلفن های هوشمند بازگشت.

گوگل در مسیر معرفی سخت افزار جدید هیچ مانعی بر سر راه خود نمی بیند. سرمایه گذاری های کلانی در این شرکت شده و جیب های پر پول این شرکت کار را برای رقبا بیش از پیش سخت می کند. «آلفابت»، کمپانی مادر گوگل حدود 117 میلیارد دلار پول نقد در اختیار دارد.

رویداد پیکسل در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر ماه) در شهر نیویورک برگزار خواهد شد. انتظار می رود غول موتورهای جستجو علاوه بر معرفی پیکسل 4 و پیکسل 4 XL، از محصولات دیگری همچون اسپیکر هوشمند گوگل هوم (Google Home)، محصولات خانه هوشمند نست (Nest) و احتمالاً ساعت هوشمند و نوت بوک رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی