ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دونالد ترامپ در توییچ
کسب و کار

دونالد ترامپ به توییچ پیوست

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، دونالد ترامپ نیز حضور خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ تر از همیشه می کند و در تازه ترین اقدام، رئیس جمهور آمریکا از راه ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، دونالد ترامپ نیز حضور خود در شبکه های اجتماعی را پررنگ تر از همیشه می کند و در تازه ترین اقدام، رئیس جمهور آمریکا از راه اندازی کانال خود در توییچ خبر داده است. اما جالب است که بدانید ترامپ سومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در آمریکاست که به این سرویس استریم بازی های ویدیویی ملحق می شود.

حساب کاربری دونالد ترامپ در توییچ که تیک تایید شده را هم دارد هم اکنون ۷ هزار دنبال کننده دارد اما تاکنون هیچ محتوایی در آن منتشر نشده است، هرچند انتظار می رود که رئیس جمهور آمریکا به زودی از این پلتفرم برای استریم زنده سخنرانی هایش برای هواداران خود و ترغیب آنها به انتخاب دوباره اش استفاده نماید. اما از دیگر کاندیداهایی که هم اکنون در توییچ اکانت دارند میتوان به برنی سندرس و اندرو یانگ (از کارآفرینان سیلیکون ولی) اشاره کرد.

دونالد ترامپ در توییچ

ترامپ گرچه از هواداران شبکه های اجتماعی نیست اما می توان او را یکی از پرکارترین کاربران این پلتفرم ها دانست. او برای تغییر در سیاست هایش و انتقاد از مخالفان خود همیشه از توییتر استفاده می کند. حساب کاربری دونالد ترامپ ۶۵.۵ میلیون دنبال کننده و اکانت اینستاگرام او ۱۵ میلیون فالوور دارد هرچند که فعالیتش در این شبکه اجتماعی به مراتب کمتر از اینستاگرام است.

علیرغم آنچه گفته شد تصمیم اخیر ترامپ برای پیوستن به شبکه اجتماعی توییچ که روزانه ۱۵ میلیون کاربر برای اجرای بازی های ویدیویی به آن سر می زنند اندکی عجیب به نظر می رسد چراکه او همواره در مقام نقد و نکوهش شبکه های اجتماعی برآمده و آنها را به خاطر آنچه سرکوب محافظه کاران می خواند مورد انتقاد داده است. جالب تر اینکه ترامپ همواره در صحبت هایش به نقش بازی های ویدیویی در گسترش خشونت در جامعه آمریکا اشاره کرده و از مخالفان سرسخت این پلتفرم هاست.

مساله دیگر آمازون است که در سال ۲۰۱۴ مبلغی در حدود ۹۷۰ میلیون دلار بابت خرید توییچ پرداخت کرد؛ آمازونی که همواره از سوی ترامپ به انحصارگرایی و سوء استفاده از قدرت متهم شده است.

جف بزوس مدیرعامل این غول خرده فروشی آمریکایی نیز از جمله شخصیت های مطلوب ترامپ نیست چراکه بزوس مالک نشریه منتقد ترامپ یعنی واشنگتن پست است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی