ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پرچمدار اوپو رینو ایس با امکان شارژ کامل در ۳۰ دقیقه معرفی شد

صبح امروز اوپو تازه ترین عضو از خانواده موبایل های رینو خود را با ظاهری دلپذیر معرفی کرد. این گوشی که اوپو رینو ایس (Reno Ace) نام دارد همراه با امکانات سخت افزاری قدرتمند و ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۰۰

صبح امروز اوپو تازه ترین عضو از خانواده موبایل های رینو خود را با ظاهری دلپذیر معرفی کرد. این گوشی که اوپو رینو ایس (Reno Ace) نام دارد همراه با امکانات سخت افزاری قدرتمند و البته تکنولوژی شارژ ابداعی اوپو عرضه شده که می تواند ظرف تنها نیم ساعت گوشی را به صورت کامل شارژ کند.

رسیدن به این رقم با کمک شارژر ۶۵ واتی SuperVOOC 2.0 GaN میسر می شود که طبق وعده شرکت سازنده می تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اوپو رینو ایس را ظرف تنها سی دقیقه به صورت کامل پر کند و اگر هم زمان کافی برای این کار نداشتید صرفا با ۵ دقیقه شارژ میتوانید تا دو ساعت از این موبایل استفاده نمایید.

البته این دو ساعت استفاده هم شامل همه چیز نمی شود و طبق اعلام شرکت سازنده صرفا برای گیمینگ کفایت می کند. در واقع به نظر می رسد که اوپو تلاش دارد رینو ایس با نمایشگر ۹۰ هرتزی امولدش را به عنوان یک گوشی گیمینگ به مخاطبان معرفی کند.

این گوشی همچنین از تکنولوژی تازه ای به اسم GameBoost 2.0 بهره می گیرد که نرخ فریم نمایشگر در حین اجرای بازی های مختلف را ثابت نگه می دارد. در مورد خود نمایشگر هم باید بگوییم که ابعادی برابر با ۶.۵ اینچ و رزلوشنی برابر با ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و یک بریدگی قطره ای هم در بالای آن دیده می شود.

اوپو رینو ایس

اما قلب تپنده این موبایل چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس است که با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده. در بخش پشتی بدنه این موبایل یک ماژول دوربین مربعی به چشم می خورد که حسگر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی سونی IMX586 همراه با یک لنز واید ۸ مگاپیکسلی، لنز زوم ۱۳ مگاپیکسلی و لنز سیاه و سفید ۲ مگاپیکسلی را شامل می شود.

روی هم رفته اوپو رینو ایس با امکاناتی که اشاره کردیم بسیار شبیه به یک پرچمدار است و به واسطه تکنولوژی شارژ فوق العاده اش میتواند خود را از سایر پرچمداران بازار متمایز کند.

اوپو رینو ایس قرار است که در مرحله نخست با قیمت پایه ۴۲۱ دلار برای مدل بهره مند از ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار چین عرضه شود. مدل دیگر از این گوشی همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز با قیمت ۵۳۳ دلار عرضه خواهد شد و نسخه ویژه ای از آن به نام Gundam Reno Ace نیز ساخته شده که ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و با قیمت ۵۰۵ دلار عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۹ مهر ۱۳۹۸

    چه مشخصات خفنی داره

مطالب پیشنهادی